dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

1 2 3

Kategori: En del av mig

gissa vem som sovit bort hela dagen.. haha myyyys... lr inte.. känns i hela fucking kroppen o e helt seg o trött o nej jag vet inte alls..
lyckades sova bort i natt, så kom till stenhamra några minuter i nio imorse o då hade ju självklart inte konsum öppnat ännu sååå då stod jag o alla pensionärer där utanför o väntade på att de skulle öppna, jippi va jag kände mig ung då haha, nej men jag hade ju beställt lite kläder så nu har man lite nya kläder igen :) de e alltid mys me de :) så kanske ha någe spännande imorgon?! =/ vet faktiskt inte, prat om krogen då faktiskt :) o inge dans o usch nej jag vill softa o dricka öl faktiskt!! vet inte om jag ens e speciellt sugen på krogen =/ bara umgås me vänner o ta de lungt lixom.. men får se hur allt blir, har inte bestämmt mig hur jag ska göra ikväll, har ju ont o e trött o seg men känenr mig själv ju så borde kanske palla mig iväg iaf! =/
nej funderar iaf på att ta mig upp o duscha så känner man sig inte lika äcklig o typ sömning =P meen sen har jag sagt de ett tag nu oxå såå de känns ju som inget går snabbt idag direkt, kanske e så när man lyckas sova ca. 3 timmar på natten o 4 på dagen.. jo jag vet, min sömn e inte som den bord, igen o typ allt o jag hatar när den bli så här cp!
har börjat läsa min bok igen, hade glömt bort den, den ocensurerade historien om punken, please kill me.. vet ni hur äckligt rolig den e?! men iof ni skulle väl inte veta vem någon va förutom iggy o bowie typ hahaha
nej usch clowner skrämmer mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: