dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

så väcktes jag ur min sömn och drömmen försvann

Kategori: En del av mig

efter fått sömn, som känns som man la sig på kudden o sen väcktes man av klockan, i typ den underbaraste drömmen någonsin.. fick ångest när jag insåg att det bara va en dröm =/ sen fick jag ångest över att jag hade tänkt så =/
lyckades prata me moa en snabbis igår innan jag däckade iaf, o hon o jocke va grymt taggade inför lördag :) så moa min moa, hur kan du få en så glad av så få ord?! du o jocke e så grymt välkommna o de ska bli så otroligt roligt me er :) hon förstår exakt de jag menade o kände o va hyper för att äntligen kunna säga dessa saker till henne haha.. iof de e folk som vet om de redan men ingen som förstår känns de som =/ alla förstår så olika saker o tar till sig olika saker, de e väl därför man har olika vänner?! alla e bra på sina sätt :) tycker om mina vänner :) ni e söta o goa :)
emh jo nu ska iväg o jobba på gustavalund me mina barn :) va grymt länge sedan jag va dära, har ju varit på ekebyhov så mkt annars ju!
o igår, lr va de förr går?! aja, då sa iaf världens bästa vevve ♥ att hon tyckte att vi skulle åka till West Coast Riot oxå!!! så de blir wcr och Metaltown i år :) de glädjer mig mera än jag kan säga!! de ända som saknas e nu p&l sen e sommaren komplett ju!!! men de e svårt o hitta vänner som har de stora intresset som mig o bo i tält o supa upp sitt liv i en vecka =P kanske kan få me mig linda me folk iof men de hänger så jäkla mkt på pengar oxå o micke får vi ju inte me oss!! mimmi e en sådan person hahaha.. o husvagn har vi ju snackat om.. aja, får se hur detta blir..
okej, jag vet att jag inte borde tänka på detta här nu men imorgon e de en 23 mars.. fuck oxå!!! jävla äckel vecka egentligen!!! känns som någon fyller år varenda fucking dag just nu!!!

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Jag hade gärna följt med, men nu har man ju ett jobb och skit så då får man inte ledigt så mycket som man vill....

    2011-03-22 | 07:26:22
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: