dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

o här kommer alla känslorna på en o samma gång..

Kategori: En del av mig

vet inte vart man ska börja.. haft en hur mysig o trevlig kväll som helst me empii :) vi har snackat huuur mkt som helt.. om allt o inget.. där av började jag tänka o de kom upp o saker.. otroligt trött efter jobbet oxå =/ men okej här kommer de =P
empii tycker att jag e bland dem snällaste o generösaste o kärleksfulla människorna hon känner, hon tycker att jag aldrig e sur o alltid e glad o kommer alltid me kakor haha... nej men kärleksfull e jag verkligen på jobbet, jag älskar ju verkligen mitt jobb hur mkt jag än klagar så älskar jag det.. va finns de inte att gilla lixom?! barnen får all min kärlek.. pussar o kramar o mys o allt.. kan inte neka dem något verkligen.. även om jag e sträng ibland så måste man ju va de..
vi prata mkt om lilla C.. hon vill o tror o hoppas verkligen på att de blir han o jag igen.. för vi funkar inte utan varandra o inte som vi har det nu heller för den delen.. denna "icke" relation typ dödar mig långsamt.. vill kunna ha va kompis me honom lr inte lixom.. hatar detta som de e just nu.. fan ta sex.. iof har vi varit duktiga i år..
o hon frågade mkt om pojke lilla.. o de e inte så att stör mig att han o snuttan lilla håller på o tycker om varandra, jag önskar verkligen att de funkar för dem!!! de gör jag, jag älskar kärlek o tycker om båda två väldigt mkt ju!! men de som har tagit så jävla hårt på mig e att han va den första efter C.. spelar nog ingen roll vilken kille de skulle varit men de tog så jävla hårt.. att försöka öppna sig igen o ha känslor o faktiskt försöka.. o jag sprack lite till efter de kändes de som, för hur mkt ja än försöker så funkade de inte, o de va inte menat så, utan bara vänner o de e jag lika glad för ju men de gjorde så jävla ont.. väl ingen som förstår hur de kunde göra ont men de gjorde de..
den ständiga frågan jag får av empii e varför jag o C inte e tillsammans när vi håller på som vi gör o jag har börjat fråga mig själv de.. asså inte förhållande men asså va vi håller på me.. sex me honom e alltid skoj, även om vi inte har de just nu men någon blir sårad o skadad ju, o både han o jag leker typ me varandras känslor hela jäääävla tiden!!!!!! e han värd detta?? e han verkligen värd att förlåta för allt!? o alltid älska honom oavsett vad han gör?! o varje gång så tänker jag nej o varje gång vi träffas så säger jag att de e den sista gången, men de funkar tydligen inte så.. men fungerar detta?! nej.. fungerar vi ihop?! ja men nej.. vi e bästa vänner.. vi vet allt om varandra, han e en så jävla stor del av mitt liv men känns som det börjar bli så att man måste släppa, men jag är rädd.. va händer då?! vem går under först lixom.. men står där om jag går under?! vem ska jag ringa när de e helt svart lixom? vem kommer alltid me dem perfekta svaren? men samtidigt så förstör han så jävla mkt att jag pallar inte.. just nu e vi väl vänner.. just nu så har vi väl en träff nästa vecka.. just nu vill jag bara gråta o säga åt honom o dra åt helvete för han e en fitta o behandlar mig som jag vet inte vad.. men när vi väl träffas e han min C, den som jag blev kär, i för över 4 år sedan, haha va jag känner mig typ gammal o grå o nej jag vet inte vad, den personen som alltid finns där o alltid ställer upp o alltid älskar mig för den jag e..
de finns inte många men de finns några personer som jag förlåter för allt o dem kan jag inte leva utan.. önskar att C typ va en större fitta så jag kunde be honom dra åt helvete.. för typ 1000ende gången..
usch känslor o saker..
aja, på tisdag blir de nya naglar iaf! :) o vevve imorgon.. två roliga o positiva saker.. jobba lite nästa vecka oxå kanske.. måste fixa me böcker till skolan o komvux, söka kurser, har ju till 21 april på mig så jag hinner haha men måste få allt fixat.. börja plugga inför högskoleprovet oxå.. men men inte ikväll iaf!! nu sova o va pigg o någelunda okej imorgon iaf..
puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: