dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Nomy - Cocaine <3

Kategori: En del av mig

hänt mkt i ens lilla liv.. orkar inte ens tänka.. va iaf en trevlig helg.. tråkigt att vevve gick o blev sjuk idag =/ men för en gångs skull e de faktiskt inte mitt fel ha
nej lång dag jag har inte ork att sitta o skriva egentligen.. hittat massa ny musik, lr hittat o hittat kommit på massa band som va väldigt länge sedan man lyssnade på, o annan musik som man hör ofta som man bara glömt att man bara måste lyssna på.. såå nu e de massa underbar musik som spelas hela tiden..
o morgon måste jag verkligen ta tag i o typ tvätta igen, har typ helt glömt de så har typ inget rent och nej detta funkar inte alls..
mina dåliga sömnvanor e tillbaka igen, som alltid när jag tänker för mkt.. o jo jag suger på mobilen då oxå.. nej de kretsar lite för mkt om dåliga saker i min hjärna.. vet inte vart man börjar så då gör jag inte de helelr ens så går allt runt i en boll o jaa så som d ebrukar bli o sen e jag förvirrad o allmänt jätte skum i huvudet.. allt blir bara fel..
juste ska väl börja plugga på måndag.. har inte bestämt mig ännu, vette fan hur jag ska få ihop de me matten o engelskan ju =/ såå måste nog skita i dessa hära kurser, men ska väl åka dit o kolla läget iaf!
o lilla söta thomas har lovat o komma o rädda mig en helg =D han sa att han skulle följa me ut o beskydda lilla stackars mig hahaha
lyckas få smuts sur på mig, o calle e jag sur på.. såå de går otroligt bra just nu, lr inte.. nej borde fixa till sängen, bäddade om den igår men pappa hade lyckas att inte tvätta några underlakan så fick nöja mig me två st små laken, o har inte haft ork att fixa de idag riktigt så får väl bli imorgon.. nej nu ska jag röka..
haha juste Cocaine av Nomy e den bästa låten just nu :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: