dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

nej fy fan asså

Kategori: En del av mig

USCH!!!!!!!!
fy fan va man mår idag då!!!! jag har en läpp som e lika stor som mig, great lixom o jag e bakis o ska åka om en timma.. detta känns inte alls okej asså =/ känner att de blev mera igår än va både jag o min nya percing klarade av riktigt =/ han sa ju måtliga mängder me alkohol =/ när ska jag lära mig vafan måtta e??? =/ jag typ ska skjuta mig själv jag lovar =P
o percingen lägger sig alltid åt ett fucking håll, iof för de e skönare så men den måste ju ligga lite åt andra hållet oxå så den inte växer fast, o jag har tvingat att röra lite på den, iaf nyss när jag duschade så den inte växer fast där oxå, vet ni hur fucking ont de gjorde lr?! aaaah
o tror ni jag kommer tänka på detta här nästa gång lr?! neej då kommer jag bara se hur bra o snygg det har gått o blivit.. jag har liiite smått svårt att dricka så just nu e sugrör min bäste vän :) de va inte så smarrigt me champang o sugrör igår men de funkade =/ ungefär som när man har läppstift o vill inte förstöra de o tar sugrör istället =P
jag e iaf glad att jag inte jobbar idag utan blir en dag hemma hos empii o fixa naglar o snacka skit :)
vevve ville följa me på svensk pop men kund einte så de va lite surt =/ meen nicke kanske följer me på torsdag o ser in bloom :) de skulle va nice iaf :) försöka undvika alkohol då?! =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: