dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

mamma, pappa o barn?!

Kategori: En del av mig

du leker.. o jag leker.. o vi leker?! njaa de vet jag faktiskt inte om vi gör.. vill du leka doktor?! njaaa jag vet inte om jag vill de längre..
bandit fest ikväll.. men de blir inget av det.. henke kunde inte.. han skulle upp o jobba imorgon.. men men.. för bli bus imorgon istället :) då e d eju fredag :) o pappa åker till spanien på lördag morgon, så om man har tur kanske man hinenr säga hej när man droppar hem från krogen =P haha då tror jag calle o maria skulle skratta vädligt mkt åt mig hahaha.. jo pappa åker ju me sin calle o maria, hans dotter som e min förra matte lärare, kör dem till arlanda.. tycker om calle :) träffade honom i lördags o han kramade mig innan jag drog! calle e snäll :)
nej nu ska jag palla mig iväg o göra annat bus.. tänkte faktiskt hitta på saker även om de inte blev någe me bandit.. såå jag faktiskt har lite vett i huvudet iaf.. även om ingen tror de haha juste ser typ ut som en popare i denna hära kjol =/ men tycker ju om den så får väl försöka fixa de iaf! =/ nej vi hörs imorgon puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: