dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

lalalalala snart blir de att äta tabletter igen..

Kategori: En del av mig

trodde seriöst att de skulle bli bättre av att få vila o kanske lite sömn, men jag har fan inte kunna sova för jag haft ont o när jag väl sovit så har jag bara kunnat ligga på höger sida för jag har ont på vänster o jag får ju ont i armen om jag ligger för länge på den så varje gång jag försökt lägga mig ner på rygg så har de dragit så förbannat i ryggen o jag tappat andan varje gång o idag har jag ont i bröstet oxå, samma ställe men mitt i mot =P lr hur man ska uttrycka de.. underbart.. kan säga att de inte alls e en höjdare att röra armen heller.. men jag har varken tid eller ork att ta tag i detta, fan bokad hela veckan ut o pengar e alltid bra att ha ju =/
måste säga att denna här smärtan e riktigt obehaglig asså =/ igår hade jag svag fundering på om de va bhn, men vafan, en sådan kan ju inte göra sådana skador, jovisst att man kan lyckas skada sig för man tagit fel meen asså nej.. känner att detta inte riktigt e okej, vette fan hur denna dagen ska gå.. den som va så fullbokad oxå men nu har de iaf blivit en sak mindre..
såå om lite mindre än en timma så ska jag me bussen o har ett möte me komvux :) såå ska vi se hur de komemr bli me pluggandet, kanske sommar skola?! =/ skulle ju inte vara så jäkla dumt men tråkigt.. får se hur scheman o saker ligger till o hur man ska lägga upp detta.. e ju snart bara lediga tisdag o fredager i veckan, ska ju plugga annat då, men kanske måste ge upp dem kurserna om jag ska lyckas me detta som jag måste lyckas me om jag ska plugga vidare =/ aja, får se hur detta går ihop asså.. ska ju snacka me studie- och yrkesvägledaren.. Jan heter han inte.. efter de blir det att palla sig iväg till dagis igen, hoppas på att hinna innan lunchen o vilan så man kan hjälpa till me de o sen så typ jobba hela eftermiddagen o sen hem o börja fixa o kolla hur de blir me kurserna på universitetet, behöver väl lite böcker kanske =/ borde väl beställa sådant kanske =/ såå denna dag går ut på att va duktig tydligen =/
skulle ha träffat thomas men han skulle ner, lr e de upp? till linköping imorgon så han hade inte tid idag, hans sömn e ju som den e lixom, haha han o jag va nog de skummaste "paret" lr vafan vi än va ihop.. stackars alla människor runt omkring oss asså.. men puss på honom för han e söt.. nej borde väl fixa mig om jag ska hinna, typ lyckas sminka mig i tid idag o saker haha
juste har försökt få tag på herr C men tydligen funkar inte de.. han verkar ha fullt upp hela tiden, o de vet jag att han har när han jobbar men iaf!! jag e fan viktigare!! han bor ju på den jäkla båten! har lite o ta me honom.. men han hör väl av sig under dagen, vet ju på ett ungefär hur hans schema fungerar när han jobbar o de vet han o han svarar alltid på mina sms lr om jag ring lr någe, ha de e typ mig o hans farmor han gör de till =P gud va jag saknar henne föresten =/ men nej fixa sig va de puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: