dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag mår illa..

Kategori: En del av mig

usch, nej jag tänkte inte på sången denna gång, jo iof lite gjorde jag väl de =P men annars så vaknade man upp o hade huvudvärk, kände sig typ lullig, mår illa o kunde knappt andas... meen de e okej.. jobbat när man mår värre.. så jag ska ju iväg till jobbet idag.. skulle åkt till ela efer de men de sket sig..
ela o vevve åker ju på kryssning imorgon me sådan där jobbig o äcklig musik =P sådant jag skulle ta självmord av om jag lyssnade på för länge, o kände att just självmord inte va min grej, o just imorgon skulle va en tråkig dag att göra de på oxå, om jag ska ta de så vill jag ha en fin o varm o solig typ vår dag lr någe.. okej nu låter som jag gjort värsta funderingarna här hahaha vi lämnar nog ämnet =P
de e bandit fest imorgon, henke undrade om jag ville följa me.. så de kanske han o jag ska palla oss iväg på imorgon.. men de kan bli mys de ju :) såg att den va på harrys denna gång, kan dem bestämma sig vart dem ska ha de?! ibland harrys o ibland ankaret lixom =/ de förvirrar mig, o jag som aldrig någonsin e förvirrad tycker de e lite jobbigt =P
nej som jag skrev blir de jobba, mellan 8.45-12.30 idag, sara skulle på någon kurs.. o empii som jobbar för jessica som ska på samma kurs jobbar 09.00-12.00.. e d einte väldigt dumt att jag jobbar mera då? =/ men empii skulle vänta på mig så skulel vi gå ihop iaf :) försöker verkligen acceptera denna här förskolan men vill ha tillbaka min andra =/
juste barnvakt åt leon igår :) de gick typ huuuur bra som helst verkligen, hämtade honom från dagis, han blev huuuuur glad som helst o gav mig värsta kramen :) o han som e lite små snål me dem lixom =P sen snackade vi me eva lite o sen klädde vi på oss o gick ner till centrum o åt på grillen :) o sen gick vi in på smultronet o han fick en bil av mig =P en grön bil me eld på sidorna, ungen e faktiskt lite cool iaf ;) sen gick vi hem o busade kanske 45 min o sen gick vi upp o badade o sen så kollade vi på film o meen sen blev han sur o vägrade sova me mig! såå han va vaken hur länge som helst, somnade typ halv 9 tror jag =/ såå idag lär inte bli en bra o rolig dag direkt..
nej sminka sig puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: