dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hipp hipp hurra

Kategori: En del av mig

ojoj.. idag blir jag kärring!! från o me idag e de okej att kalla mig de utan att jag tar illa vid mig!! haha jag kan iaf tro de hahaha
nej detta blir en lugn dag.. gick ju som sagt vildare till i helgen.. blir väl lite god mat o någon öl hemma.. inte så mkt mera än sådant.. ska palla mig iväg hem till vevve snart o hämta alla mina saker o sen så tittar jag in hos ela lite snabbt oxå o säger hej :) när man ändå e där borta lixom..
måste ju säga att mina otroligt sexiga blåmärke blir typ värre o värre, fick de för typ prick en vecka sedan så de borde ju fan inte bli värre =/
meeen jag måste påpeka att de e så många otippade människor som säger grattis till en när man fyller år hahaha.. hade inte direkt räknat me sigge.. lr cissi..
meen de e nice :) de e trevliga människor, cissi stöter man ju på + att vi e släkt hahaha
tycker verkligen inte om att åka hemifrån utan att ha ordentligt me smink på mig, känenr mig så fruktansvärt naken då ju =/ bara för allt sådant ligger hemma hos vevve.. detta e inte okej.. bara för jag va busig i lördags..
huuuum, funderar på om man ska locka in ela till stora sthlm o ficka en 22 års present till sig själv =D
oj shit jag e 22 =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: