dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hej alla barn nu blir de barnprogram..

Kategori: En del av mig

hallå.. fredags morgon.. helgen planerade me bus o skoj.. ikväll blir de hemma mys me robban, empii o lilla leon :) de ska bli skoj, dricka lite vin o bara snacka skit.. leon va ju cp trött igår så lär inte va piggare idag direkt..
o på lördag flyr jag hem till vevve från detta hur när de komemr bli full av pensionärer som ska spela bridge, hjälp lixom..
måste komma ihåg o boka nya tid me empii oxå!!
bästa just nu;
jobba - älska ju att jobba på dagis!! älskar barnen o att man känner sig növändigt o faktiskt att de e någon som tycker om en som man e..
fredag - jippi, helg.. har man längtat efter hela vecka, speciellt när ens rygg e sönder..
empii - de e väldigt roligt att jobba me empii :) o faktiskt umgås lite me henne igen, både har så fullt upp me ens liv så de blir somd e blir annars ju.. men de e väldigt roligt att umgås me empii iaf :)
Dittrirch - för hon e sååå äckligt söt o underbar!!! :)
sämsta just nu;
jobba - hur in i helvete kan två avdelningar va så fucking olika??? o hur in i helvete kan veronica ens leva me sig själv??!! kvinna lixom!!! hon borde typ utredas lr någe, hon verkar ju inte bry sig om barnen lr någe för fan!! nej usch.. tur att hon e ledig idag, som hon e bara för att bada me sin barn.. aja, jag orka inte bry mig riktigt men iaf!
huvudvärk - hatar o vakna me huvudvärk.. tur så finns de treo =P sitter o dricker de just nu.. hatar att svälja tabletter ju så de blir oftast treo..
pojkar - jag pallar inte alls!!! de e så detta kommer sluta!!!
herr C's mobil - jag hatar, hatar, hatar, hatar hans fucking jävla mobil!!!! den e dum o hatar mig!!! den väljer alltid att koppla bort mig o inte se mina sms, och jaa, nu tror ni att de e han själv som gör de men nej, han skulle aldrig göra så mot mig.. och de har alltid varit så här me hans mobil, o de e inte bara mig den gör så mot.. såååå jag ska typ ta o slänga den åt helvete!!!! dumma dumma pojke!!! fan ta dig att du e underbar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: