dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

emh

Kategori: En del av mig

nej usch jag orkar inte.. vet ni hur jobbigt de e o försöka komma igång me pluggandet??! aaaah, måste ta tag i de!!! får bli imorgon för nu ska jag till jobbet!!! jag e heelt slut i hjärnan efter att försökt att stänga av den i natt men den vägrade o har sovit jätte dåligt o bara legat o tänkt!!! de kretsar liiiiite för mkt runt universitetet o att jag måste få tag på komvux o fixa me CSN.. o sen måste jag börja plugga inför högskoleprovet, igen.. o sen så hur ska jag få ihop den veckan i april jag e bokad på dagis?! ska ju plugga på =/ aaah.. jag känner att de e liiite för mkt som kretsar i min hjärna så förlåt människor om jag inte har ork att tänka steget längre just nu..
fy fan va jag inte vill jobba idag när jag verkligen ser hur mkt jag måste ta tag i!! o sen efter jobbet blir de att åka till ela o träffa henne o troligen stanna där i natt!! så vette fan hur detta ska lösa sig, men tur att hon jobbar imorgon iaf!! nej fuck.. glömt att sminka mig!!! vi ses puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: