dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

bara döda fiskar flyter med i strömmen..

Kategori: En del av mig

den texten står i alvik på en byggnad, brukar alltid kolla på den varje gång jag åker förbi alvik.. mellan alvik o stora mossen, men man ser den bara när man kommer inne ifrån stora staden sthlm..
annars har det varit en bra helg, mys me empii i fredags o snacka skit o drack lite vin :) mys mys :) alltid skoj o umgås me henne ju!! nya åsikter om saker man inte har tänk på ju..
sen på lördagen drog jag mig hem till vevve, pappa hade massa jobbiga pensionärer här som skulle spela bridge, o ni som inte vet vad detta e, så e de världens tråkigaste kort spel!!! för man pratar inte ens me varandra när man spelar o ändå spelar man i lag!!! fy fan va tråkigt de e!!!!
aja, jag o vevve drog oss iväg till harrys :) va väääldigt länge sedan, kom rikard me hens kusin, mys va de oxå.. gurkan va där så de va huuuur roligt som helst o träffa gurkan ju!!! :) sötis gurkan!!! o självklart ingrid :) en dag på harrys utan ingrid e fan inte samma sak alls!! o smuts va de trevligt o träffa.. o annat folk som alltid hänger dära.. men inten cissi =/ va vääääldigt länge sedan jag träffade henne =/ o nada tottie lr calle.. men han jobbade iof..
sen råkade man hamna i alvik på natten men de e okej.. sängen e fett skön o muffins e huuur söt som helst ju!! :) vaknade tidigt, pallade mig till rågsved o skulle hämta sakerna o åka hem, la mig i sängen o somnade om 3 timmar hahahaha ibland e man sååå duktig, bakis va jag oxå =/ när man väl kom hem så tvingade man i sig middag o sen blev de sängen men somnade inte före ens 2.00 på natten iaf =/ liiite surt men men så e de ibland.. nu e man väl pigg o vaken.. ska ringa empii hade jag tänk o se om hon har tid o snacka annars så blir de naglar me henne imorgon :) behövs verkligen nu asså =/
annars så har jag fått hem min första säsong av angel, yes jag ska börja nörda mig igen hade jag tänk!! har ju sett buffy så jävla många gånger nu så får bli någe nytt :) o sen kommer de väl mina böcker imorgon :) o ska beställa skolböcker oxå! o sen så kommer lite nya sommar/vår kläder denna vecka :)
lite bilder från helgerna som varit!!
ville visa hur söt jag va i lördags me värsta rosetten :) o plutti tröja o jag kände mig allmänt tjejig o söt för en gångs skull =P hahaha

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Vad gör jag på den sista bilden?! Har inget minne riktigt av de :P

    2011-03-07 | 16:34:10
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: