dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ännu en söndag

Kategori: En del av mig

If I hade a world of my own everything would be nonsense
Nothing will be what it is because everything would be what it isn't


imorgon börjar skolan.. jag e typ cp nervös o vet inte hur detta ska gå och så hittar jag ju inte dit meen de fixar sig nog alltid men iaf!! inga böcker lr någe för allt e så osäkert än så länge, får väl åka o köpa sådant imorgon istället.. själva kursen e ju kl. 10 tror jag.. vafan ska man lixom göra efter de? o hur länge håller de ens på =/ om de e en timma så e ju kl. 11 lixom.. men hur länge brukar en kurs vara =/ o jag komemr typ va uttråkad i slut andan iaf.. lovar.. kanske inte e så att jag ska plugga så här =/
jag drömde inatt faktiskt.. lr i morse blir de faktiskt, strax innan jag vaknade.. drömde att jag hade typ samma frisyr som jag hade förut, innan halva håret åkte haha men att d eva blont.. usch, jag skulle aldrig passa som blond ju! de bara e så.. försökt ju för något år sedan o de funkade ju inte alls!!
annars så krestar mina tankar mkt om nästa lördag :) när vi ska ut o fira mig o min födelsedag :) jippi.. men empii o robban kan inte komma, dem skulle åka till holland.. de e lite jobbigt o tråkigt men får väl umgås me dem en annan dag istället..
annars har jag varit hemma hela helgen.. tänkt ta de lungt i fredags me mamma men blev mkt alkohol o snacka o bekännelser.. såå jag låg bakis hela jävla lördagen asså =/ orkade inte röra mig någonstans.. men där emot hade man svårt för att sova sen på natten.. men somnade tills slut o nu sitter man här igen!


And contrary wise, what it is, it wouldn't be.
And what it wouldn't be, it would, you see?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: