dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

va gör vi? nu kör vi :)

Kategori: En del av mig

haha världens dåligaste låt meen den har ett bra budskap ibland :P haha men ikväll flyr jag till vevve!!! och imorgon blir de GÖTEBORG!!! sen på torsdag blir de :)

och på fredagen och lördagen blir de :
jag e glader :) nu jävlar ska de bli skoj och äntligen, äntligen festival igen!!!! så förbannat taggad nu asså!!!
har bara små saker o fixa.. kolla vädret, om de ska regna såå måste jag packa om =/ faaan.. skriva över lite mobil nr o byta mobil, tänkte lämna min kärlek hemma.. min underbara HTC, vill inte skada den.. och de e typ bland de dyraste jag någonsin köpt haha joo datorn har jag ju köpt själv o e dyrare självklart men annars så måste de varit min moppe.. hum..
och sen så ska jag nog gå igenom min packning lite =/ insett att jag ska byta lite saker.. hittade en tröja nu som jag vill ha me mig hahahade helt glömt bort att jag ägde den tröjan, såå dem måste ju me :) den e niiice..
måste säga att jag saknar jossan.. dessa små grejer som jag inte tänka på att jag gör som varje söndag ringer jag henne bakis och erkänner mina dumheter jag gjort under helgen.. och snackar skit me henne minst en timma.. bara att ha henne där till hans när de behövs, hon e nog den personen som vet mest om mig och ställer upp oavsett vad och alltid den jag ringer.. lr jaa.. inte nu.. så jag känner mig inte hel utan henne här hemma i sverige!! sen när jag träffar henne e jag aldrig öppen lr visar känslor meen de e en annan sak.. riktiga vänner behöver inte kräva saker av en.. riktiga vänner ställer upp när de behövs.. lämnar inte en..
aja, jag va me moa igår :) mysmåndag me moa :) de va trevligt.. fikade o fruktsallad :) kan de bli bättre??!
men aldrig sett henne så nedslagen förut.. om inte moa kan överleva saker, hur fan ska vi andra kunna göra de då?? hon e den starkaste personen jag någonsin träffat!! såå hur fan ska detta gå? jag ger upp hoppet om kärlek nu!! hon o jocke va kärleken själva! nu finns de fan ingen kvar som kan visa va kärlek e.. jovisst micke o linda.. men kärlek suger pung!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: