dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

en dag i taget..

Kategori: En del av mig

vet inte alls vart jag ska börja, jo kan väl börja me att jag sitter här helt nyduschad i bh o troser.. som vanligt matchar jag ju inte haha, lila söta hotpants och en blå bh på de :P och genom att jag e ny duschad så betyder ju de bara en sak, jag gick nyss upp.. jo jag vet, kl. e 16.. men jag orkade verkligen inte.. sova får jag ju inte så då passar jag på att iaf få vila upp kroppen när jag e ledig.. såå jag ser ju nästan bra ut idag.. inte ofta man gör de lixom.. annars så va jag me vevve på ankaret i onsdags o mötte upp en mixo :) de e alltid trevligt o träffa honom ju :) hemma lite sent o sov länge så de va nice :) sen så kom micke o linda ut på torsdagen o jag lockade me mig linda in på ankaret igen :O de va Pain fest och Eddie Meduza coverband så de va helt jävla fantastiskt faktiskt :) riktigt nice me Eddie Meduza!! dem i garderoben kände igen mig, o träffa på lite folk man känner igen men inte orkar snacka me.. flirtade me en sååå grymt söt o snygg kille!!! fick hans nr skrivet på en lapp men han måste skrivit fel för de funkar ju inte =/ väldigt, väldigt jobbigt!!! så jag måste nu palla mig till ankaret igen o se om jag kan hitta honom!!!! han va helt och hållet för söt!! :) jag o linda lyckades komma hem vid halv 5 lr någe iaf.. sen skulle jag upp o iväg till empii men försov mig men kom iväf iaf så va bara en timma sen, känner mig faktiskt jävligt duktig iaf!! så jag har nya naglar :)
lite annorlunda denna gång :)
sen så gick jag till systemet me empii o handlade inför idag, meen när jag stod vid bussen så började jag kallsvettas, skaka och fick lock för örat o hjärtat gick i 180 lr någe och höll på att spy, o svimmade nästan.. yes välkommen tillbaka mina anfall, jag har saknat er.. lr inte.. de va ett tag sedan jag hade dem, jovisst att jag ofta blir yr o de svartnar för ögonen men de e någe jag har lärt mig att leva me, och mitt hjärta går alltid cp snabbt lr så känner jag de inte ens men de e oxå någe jag kan leva me, men att börja må skit piss öppet bland folk e fan inte o leka me asså =/ hatar när sådant händer, så då åkte jag hem och sov ett litet tag o sen så tvingade jag i mig själv lite mat, o sen så tog jag mamma, micke o linda me izor ner på en lite promenad ner till vattnet, för micke o linda e izor vakt :P sen kom obban så de va trevligt o sitta o umgås lite me obban, de va typ grymt länge sedan man såg honom, de e iaf ett år sedan lr någe!!
och idag ska jag iväg hem till empii o fira att honom har blivit 22 år :) grattis empii :)
under denna här tiden jag har haft ledigt har jag hunnit tänka, vette fan om de hjälper något men har iaf slutat skriva sms (nästen helt och hållet) till honom, och inte svarat heller.. såå jag går ett steg framåt.. har tröttnat så extremt mkt och insett att där är början och slutet på mitt liv.. lr hur man ska säga, de e han som från början fick mig att må dåligt så jag borde väl komma upp ur detta en gång till??! i september innan vi började hålla på igen så va jag stark o duktig! tog hand om mig själv o gillade mitt liv och njöt av allt.. nu e jag varken stark lr lycklig lr njuter av något! har redan insett hur jobbig denna här sommaren kommer att bli så jag behöver nog inte honom mitt i allt de heller!!! nej jag e stark så länge jag inte ser honom för då faller jag igen.. svårt att älska någon så mkt o må så bra av någon när man e me den personen men vet att man mår sämre än någonsin när personen inte e nära.. där av så fortsätter vi me en dag i taget.. kanske lyckas en dag i år..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: