dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

de löser sig

Kategori: En del av mig

måste påpeka huuur dålig vän jag e!!! detta e inte okej.. har helt missat moa nu när hon har behövt mig ju!! fan ta mitt jobb, antingen jobbar jag som ett cp lr så ligger jag sjuk, hatar mitt jobb.. lr jag älskar de men hatar de.. ska ringa de andra idag.. tänkte bara skriva klart så ringer jag!! nu jävlar ska de ringas och de ska bytas jobb efter sommaren och komma ett steg längre, tror att de e de jag behöver, nytt jobb, nytt liv, plugga lite.. då kanske de ordnar upp sig.. vi får se.. aja, imorgon så blir de att åka hem till vevve me min packning :) o sen sover jag där en natt o dagen efter blir de att åka till gbg :) så otroligt taggad nu att jag inte kan sitta stilla knappt!
sitter o lyssnar på massa underbar musik och jag njuter mera än va de e okej att göra typ.
en ny kärlek till mig :) ska bli så nice o se dem på torsdag!! :) längtar som fan tills dess asså!!
har gjort min lilla WCR lista på spotify nu :) sådär två dagar innan hahaha men hittade inte hårda tider på spotify =/ de va typ jätte tråkigt o jobbigt =/ allt annat finns juuu.. men de e okej.. de e väl därför youtube finns??! :) värsta e att jag gillar alla band som spelar på WCR =/ såå den dagen kommer bli jääävligt körig asså.. komemr springa runt som en jävla idiot, lovar att vevve kommer köpa koppel till mig till slut!! hon kommer inte palla o jaga mig :P nej va de så att man skulle ringa nu lr? har blivit lite peppad av bra musik nu.. såå nu jävlar ska de ringas.. och jag ringde.. nu blir de arbetsintervju torsdag den 23 juni.. jippi.. vette fan om jag hinner göra naglar den dagen alltså.. aja, de löser sig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: