dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

shit asså!!

Kategori: En del av mig

jag säger bara OMG!! hur i helvete ska jag kunna jobba idag?? shiiiit va ont i kroppen jag har!! tror seriöst att min kropp nu sagt att jag druckigt för mkt o den typ e död.. hjälpte nog inte att jag hamnade hemma hos nicke i söndags :P hahaha o kom inte där ifrån för ens typ 7 lr någe.. men seriöst så har jag typ ont överallt!! just nu så gör de ont på sidan av magen för mitt skärp runt morgonrocken trycker på :P annars så e de fötterna, benen (heeela benen), rumpan! och axlar o skuldror o hela magen så klart som vanligt, och sen så revbenen :P haha asså de e inte okej.. va har jag lyckas me denna helg??! meen måste säga att om min sommar komemr fortsätat som denna helg gjort så kommer detta bli den bästa sommaren ever verkligen!! :) har börjat bli snorig o ont i halsen igen, tror jag haft för lite kläder på mig och varit för mkt ute :P
annars så måste jag faktiskt få påpeka hur jävla mkt jag saknar honom!! de gör typ ont i mig men denna gång ska de gå, denna gång ska jag lyckas va stark! iaf tills nästa gång jag ser honom =/ snart har jag vägrat höra av mig på en vecka!! så jag tycker att de går framåt!! men snart e de WCR o metaltown o han ska ju dit o vi kommer går på samma spelningar.. men men ska göra mitt bästa verkligen! får försökas me mkt alkohol i sommar istället!!
jag längtar sååå grymt mkt till WCR nu asså!! jag typ hoppar runt o bara längtar.. de bästa av sommaren på en o samma gång lixom!! efter de så kommer jag leva på de länge och jag kommer typ va nöjd iaf en vecka :) sen e de midsommar o de e nice me de lixom!! såå jag överlever nog ett tag till :) yes yes.. värsta blir väl när calle börjar jobba igen när de blir somd e alltid blir =/ men men ska väl föröska överleva de me.. shit asså, jag vill bara sjukanmäla mig nu asså =/ så fruktansvärt dåligt mår jag! men de har jag inte råd lr ork me så ska palla mig iväg snart! ska hitta kläder först bara.. för naken får man tydligen inte gå :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: