dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ojoj

Kategori: En del av mig

ojoj, nu har de hänt massa saker sedan jag skrev senast.. varit på festival, bara regn o tråkigt väder.. hände massa skojigheter där!!! :) träffade en pojke där :) som jag umgåtts me väldigt mkt sedan dess!!
såå vet inte va som händer riktigt mellan han o mig men jag vet att jag trivs att umgås me honom! han gör saker lättare och lyssnar och faktiskt verkar vilja ha mig för mig o inte bryr sig om någon annan, även om han o jag har väldigt dålig humor ihop så har vi fått ihop de!
nej jag tror jag börjar falla ordentligt.. sen e stora frågan förtjänar jag detta??! kommer jag lyckas me detta??! kommer jag o calle lyckas att sluta umgås? de borde ju va bäst.. nicklas kanske förtjänar att jag släpper calle helt.. ingen mera kontakt.. de e värt att överväga de iaf! för jag börjar falla.. lr har fallit men ordentligt.. första natten på två veckor jag inte sovit någe alls typ, annars har han varit där o kramat på mig o skyddat mig från mina egna tankar, han har lyckas att få mig glad när de inte alls funkar där inne o haha samma skumma hjärna så vi kan typ förstå varandra.. asså nej jag vet inte.. nu så kommer han iaf jobba tills söndag så kommer inte få träffa honom förens nästa vecka oavsett vad så har ju en tid o tänka på..
och för calles skull ska han va glad att han har festivaler i två veckor nu!!! annars skulle jag inte varit snäll mot honom, jag e så sur o så ledsen o vill säga så mkt till honom men de e inte ens värt o ta de på sms!! han förtjänar de inte.. de va han som hörde av sig senast o tydligen började jag att bråka då.. för jag sa sanningen ännu en gång, han tycker de verkar som jag skiter i honom o inte vill ha någe me honom o göra längre, att jag inte vill ha honojm i mitt liv längre.. hur kan han tolka de så?? hatar när han sårar mig o vet hur man gör..
aja, festivalen va trevligt fick se de jag skulle se så jag e nöjd!! :) kunde väl haft ork för mera men tält och rygg = NEJ!!!! tog säkert en vecka innan jag ens kände att allt låg på rätt plats igen.. efter de så har de varit mass uppsala, mys hemma me familjen :) o uppsala igen :P och idag ska jag hem till empii :) nya naglar o mysa me henne.. kan livet gå mkt bättre lr??? jag e nöjd o lycklig o glad!! ska vi räkna på fingrarna hur många dagar de tar tills calle får för sig att förstöra för mig?! när han inser att jag har en ny pojke i mitt liv o han blir svartsjuk o ska försöka förstöra de..
juste träffa de CC igår, asså jag tror jag underskattat denna människa!! hon e grymt trevlig!!
bara så ni alla vet de där ute!!! nej smink o kläder o sen buss o sen handla jordgubbar o fika o sen empii :)
så puss o hej på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: