dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

livet e en fest

Kategori: den andra delen av mig

jippi asså, spytt o har feber o så ont i ryggen att jag inte kan röra mig! livet e en fest!!
va ska man säga, jag kommer inte kunna jobba idag, sitter här o tvingar i mig två stycken treo, en alvedon o en ipren.. de går bra nu! kanske kan röra mitt huvud o min rygg efter de.. tvingade iaf in mig själv in i duschen nu på morgonen så an slipper känna febersvetten efter natten! de va otroligt mkt värt de kan jag ju säga! annars sitter jag o väntar på att dagis ska öppna så jag kan sjukanmäla mig.. sen blir de att sova, o sen måste jag faktiskt tvätta idag!! har tänkt på de i över två veckor nu =/ om man ska lyckas få me sig lite kläder me på onsdag nästa vecka oxå =/ jag av alla personer borde alltid planera o börja i tid men sådan gör jag ju aldrig!!
och sen måste jag säga att min mamma e bäst i världen!! :) hon åkte upp igår o handlade nässpray till mig så jag kan andas! :) så jag överlever kanske denna här dagen oxå!
asså de undliga e att jag däckade igår efter jag pratade me vevve, sov en timma typ o sen total däckade jag vid halv 10 (OMG!!!!! när hände de senast lixom???!) jovisst sprungit lite på toan i natt men annars så har jag sovit mera än jag gjort på grymt länge =/ va ska man säga lixom? jag får sova när jag e sjuk =/



Turn away,
If you could get me a drink
Of water cause my lips are chapped and faded
Call my aunt Marie
Help her gather all my things
and bury me
in all my favorite colors,
my sisters and my brothers, still,
I will not kiss you,
cause the hardest part of this,
is leaving you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: