dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag ser ut som en bimbo

Kategori: En del av mig

såå, nu börjar sjukdomen gå över :) ont i ryggen har man men de kan va andra orsaker ju..
micke snaggade mig igår så nu e man fiiin igen :) ända som fattas e att färga håret sedan ser man snygg ut igen ;) lr iaf så snygg som man kan bli :P jag har varit duktig nu när jag varit hemma, tvättat o hängt upp o har kläder nu :9 även om jag har rena kläder nu vette fan va man ska ha på sig idag =/ ska åka iväg o handla lite små saker :) värsta e att vevve sa att de skulle bli regn =/ och mina gummistövlar e fodrade så dem funkar ju inte alls de =/ så måste typ köpa ett par sommar stövlar oxå =/ men får se va man hittar idag :)
annars så tappade jag min undre kula på percingen när jag duschade men hittade den i handuken så ingen större fara lixom meen de tog ett tag för mig att få fast den igen, dumma dumma naglar!!
nej till lite viktigare saker då rå.. de e en vecka sedan han hörde av sig.. o ÖVER en vecka sedan jag hörde av mig!! jag känner mig lite duktig här nu ju! även om de gör ont när jag tänker på de men de e inte som förut direk.. när de gjorde ont hela tiden, men då tänkte jag på honom hela tide oxå.. nu försöker jag tänka åp allt annat utom honom.. de funkar rätt bra faktiskt, tror de hjälper att jos e i kanada o jag får tänka på de.. hoppas du har de bra där ♥ veet att vi inte hittat en tid att snacka ännu.. våra klockor går lite olika :P ska försöka hinna på måndag/tisdag!! :)
hade lite svårt o välja va som va bäst :P
för er som inte vet så jaa, lite nördig e man väl :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: