dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag älskar mitt Sverige, jag älskar mitt land!

Kategori: En del av mig

Med en blågul patriot
Ständig mjöd & blot
En tvättäkta idiot
I din enfaldiga klubb
Ser allt främmande som ett hot
Men jag vill inte vara med
Är jag sämre svensk för de?
Ärligt talat skiter jag i det!

hej hopp de e Sveriges nationaldag idag! kom nyss hem, supit i 5 dagar nu så sliten o trött e man!! tänkte sova o upp o jobba imorgon så har egentligen inge o säga förutom att gårdagen va en jävla fantastisk!!! vi firade Äpplet 25 år o trevlig utgång efter de o de va nice!! :) lyckades undvika att hångla me mixo som försökte hela kvällen o drog hem me nicke :) dansade som fan me mixo däremot!!! o inte gulligt direkt.. fan.. kommer ju att vakna upp i alby någon dag säkert =/ nej nu sova!!! lr först chips o cola :) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: