dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

I'm Batman!!

Kategori: En del av mig

god morgon god morgon!! i natt har jag gjort någe som jag tror jag aldrig gjort förut :O iaf inte i ensamt tillstånd :P jag har sovit på vänster sida i min säng!!! har bara ägt min säng i typ 3-4 år meeen de e okej :P nej jag kom på en ide igår om att jag kanske, kanske skulle få mera sömn om jag sov på den sidan så jag prövade de iaf en natt! och slutresultatet är; kroppen är mera utvilad, bara vaknat upp två gånger (ovanligt lite alltså) meen jag brukar va cp trött varje natt till onsdag, hade grymt svårt att somna!!! så jag tror jag e piggere, känns sååå iaf :P och ont i höger foten, va inte riktigt medveten om att de va en vägg bredvid mig i natt som jag körde in foten i :P
och sen så insåg jag när jag duschat hur stoooor handuk jag hade så jag lekte batman lite :P såå jag tror jag e liite pigger!!
igår skulle vi iväg o handla nya skor, men vi skulle ju äta innan så de blev i jakan för vi va så otroligt sugna på BK så vi kom till barkaby 19.01 och affären stängde tydligen kl. 19.00 så inga nya skor =/ tråkigt!! så då tog vi oss till nya bromma blocks, lr okej då haha nya och nya :P men iaf tre våningar me butiker, jag hittade en cubus, och handlade ett par röda, orange byxer :) jeans alltså :) de tyckte man ju om iaf!! lite orolig om  jag köpte för små men linda sa att dem blir större me tiden och skönare när jag tvättat dem någon gång =/ för de e på gränsen att jag fick dem över rumpan men dem satt så jävla snyggt!! kände mig lite fet bara =/ välde över fett ju =/ men men sen så hittade jag en jätte söt klänning :) trodde att de va ett linne :P så hade tänkt o ha de idag men de åskar o regnar ju nyss =/ vet inte om de gått över nu men jaa =/ vill ju hade den =/ har ju ett litet tag innan jag måste palla mig till dagis meen borde börja sminka mig kanske :P
igår sprang jag runt me min keps o en fläta och såg ut som en liten blöjnasse, de e alltid nice men idag så får de väl va utan keps om de ska regna o va jobbbigt..
nanananananananananana batman

Kommentarer


Kommentera inlägget här: