dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

duktig flicka!

Kategori: En del av mig

sååådär jaa.. nu e man typ helt färdig packad inför avresan på onsdag :) jippi!!! men pappa sa att han kunde köra mig till vevve på tisdag så de får nog ta o bli så :P låter liiite skönare..
de jag har att bära på e ju en bag, två liggunderlag (min rygg behöver minst två för att överleva lixom =/) o två barncampingstolar och så sovsäcken :) jippi jag tycker att jag inte har så mkt men de blidde nog mera än beräknat =/ så har tryckt ner mina flipflopps oxå o sen conversen så e man ju redo.. sitter o funderar på om man ska byta flippisarna mot foppa :P jaa jag äger ett par sådana o de e perfekt på festival juuuu =/ meeen dem e verkligen fula!! fick me mig lite alkohol oxå så de e nice :)
känner mig så duktig så som faktiskt för en gångs skull inte packat för mkt saker och lyckas me att hålla mig på en bra nivå! de händer ju aldrig.. även om andra skulle väl dö på min packning.. sitter o funderar på om man förtjänar ett glas vin lr inte..
förtjänar iaf film lr någe.. får se va de blir för jag e trött.. lr kroppen e trött.. den vill inte riktigt.. saker o göra imorgon.. jippi..
jag har bra inställning jovisst!! jag e nöjd iaf över packningen :) så jag bjuder på en nöjd sara! och en bild på min packning ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: