dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

yoshi

Kategori: En del av mig

Nu e de Tisdag igen, e de bara jag lr går tiden så fruktansvärt fort?! som man inte hinner blinka sen så e de lixom nästa dag o sen nästa o sen nästa o nu e sommaren typ över ju =/ Jos kommer hem på fredag ♥ alltså på lite mindre än prick tre dagar! nu ska hennes plan ha landat på arlanda på fredag, lr 16.25 va de väl??!
ska hinna me så mkt innan dess känns de som, om en timma sätter jag mig på bussen o beger mig mot uppsla igen.. yes jag borde få rabatt lr någ så mkt som jag åker =/ inte alls så spännande som man kan tro.. juste ska packa ner min bok då alltså, har börjat skriva ner va jag tycker om böckerna jag läser så jag kan komma ihåg till nästa gång när jag glömt om jag läst dem lr inte :P jaa detta e ett väldigt vanligt problem för mig, glömmer bort vilka böcker jag har läst lr inte läst :P shit va gammal jag känner mig när jag läste de =/
men då blir de uppsala o mys me nicklas, jonny, johanna o emil ikväll :) så va mera kan man önska sig lixom?! imorgon blir de att åka till sthlm o träffa ela o danne o äta middag me dem o gå på bio :) så de e oxå hur underbart som helst! kan nicklas sluta tro att jag inte har några vänner :P han sa t.o.m någon gång att jag väl hade hittat vevve på gatan för att se ut som jag hade någon vän när jag va på WCR :P inte snäll pojke!!! just inte glömma min mobilladdare igen i uppsala! då blir de jobbigt juuu =/
sen på torsdag så ska jag, mamma, ullis o maria åka på en kryssning :) de ska bli skoj ju! :) har packat alla kläder redan men börjar få ångest om jag verkligen ska ha de på mig lr byta ut de =/ har ju lite tid på mig o göra de på torsdag :P men så de betyder iaf att jag får mysa lite me nicklas som jobbar hela helgen!
har ingen aning om va man ska göra i helgen där emot för dem planerna jag hade försvann lite ju! kanske åker till uppsala igen efter båten på fredag o myser de sista me honom innan han e ledig igen som jag inte har någon aning om =/ lr hur länge lr någe.. börjar bli små pank efter allt åkande asså =/ hum, måste få ihop detta på någe sätt, varför hittar jag en kille utanför sthlm för?!
justee, helt glömt o säga de men min nya plånbok kom här om dagen!!! :) ska fota o lägga upp en bild :)

Kommentarer

  • vevve säger:

    vadå gå på bio utan mig? :o

    2011-07-20 | 08:10:54

Kommentera inlägget här: