dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

osäker

Kategori: den andra delen av mig

idag åker jag till honom igen.. lr troligen, först blir de Harry Potter på bio..
men just nu typ tjafsar vi, och jag vet inte om vad, trodde att detta skulle bli mitt första förhållande me en pojke som hade bätte psyke än mig och jo de har han men han hade saker som man aldrig kunde gissat sig till, och jag mitt dumma fån dra ju till mig sådant folk..
jag börjar ju vela för att jag inte orkar gå igenom sådant hära igen, jag blir osäker.. osäker på att vi kanske e för annorlunda iaf, att vi vill olika saker.. att jag inte vet hur man får ordning på mitt liv o vet fan inte vart jag ska börja.. försökt me att jobba o plugga, inge av de hjälpte direkt.. nu provar jag nytt jobb o ser om de hjälper.. tänk om jag nu då vill flytta till uppsala, vafan ska jag göra dära??! va hemma fru?? me mina betyg så vill ju ingen ha mig! jag vet ju inget jag e bra på! jag vill plugga men de kommer jag aldrig att lyckas me för jag e för dålig o varje snedsteg så ger jag upp.. de har typ alla sagt som känner mig.. jag ger upp för lätt, har gett upp allt utan personer i mitt liv, som jag borde ha gett upp..
jovisst jag e nöjd o glad runt nicklas, han gör mig glad.. men denna osäkertheten o denna distans gör mig redan galen.. men sen så skickar han e så gulligt sms mitt i allt att jag faktiskt fick lite tårar i ögonen.. tror allt handlar om att jag inte kan fatta att en kille tycker om mig, mig för den jag e utan bråk o kaos o väljer faktiskt mig o inte någon annan.. jag vet inte hur de känns lr hur jag ska bete mig.. så jag väljer att trycka bort o han har svårt att visa känslor även om han e den känslosammaste personen jag någonsin träffat!
o han e perfekt, de e väl de jag ska nöja mig me?! inte hitta på dumma saker för jag e osäker på mig själv..
en få bilderna på oss ihop ♥ kan inte svara på vem som e nyktrast :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: