dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag är den fredag!

Kategori: En del av mig

bars så alla vet det, att idag är de faktiskt fredag :)
de betyder att jag ska fixa lite kläder o klä på mig o åka mot vevve o ela o tydligen ville dem dansa så jag tackade ja till att följa me för jag e så glad o lycklig som jag e o då pallar jag inte sitta hemma ännu en helg ju.. o de va grymt länge sen jag såg dessa töser såå de e väl bara sätta på sig någe som kanske e snyggt, känns ju inte som  man äger några sådana kläder asså =/ men men ska väl försöka mig på någe.. annars så har jag varit i uppsala igen sedan jag skrev, japp har lyckas mig dit ännu en gång o pojken komemr till mig på söndag troligen :)
jag längtar tills då så får man träffa honom igen!! de e lite ensamt utan honom, och så fucking uppsala, om jag e trött på detta nu hur ska de bli senare lixom??! aja, de löser sig nog..
annars så har inte så mkt hänt, gjort nya naglar, empii e i holland, jocke o moa e tillsammans igen, jocke fyller år idag.. försökt få tag på moa men hon svarar väl senare.. micke råkade ta sönder sin mobil, så han e inte duktig men då köper han en ny till linda o tar hennes.. asså jag pallar inte, om min  kilel skulle ta sönder sin mobil skulle han fan inte få min, även om han betalat för den, o köpa en ny men sämre till mig.. asså nej!! jag blir så arg bara av tanken asså..
äntligen fått över bilderna från mammas kamera så ska gå igenom allt de o se va som finns dära..en del e nog mitt.. men men ska väl försöka hitta kläder kanske.. inte alls sugen men men får väl göra de iaf.. varmt o jobbigt just nu bara, juste vi har en pool som man kan bada i :) har inte provat den ännu men får bli imorgon nog :) jippi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: