dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hemma igen

Kategori: En del av mig

yes jag har äntligen pallat mig hem igen från uppsala.. mkt trevlig helg!!
först va jag o såg Harry Potter me familjen i onsdag o de va bra de :) lite ledsen blev man ju i slutet när man insåg att de va över nu, inge mera HP lixom =/ så blev lite sugen på o läsa o alla böcker, får se om jag gör de, läser redan två stycken just nu..
sen pallade jag mig till nicklas :) kom fram typ vid 11, vi tog en öl o sen gick vi hem o myste o snackade om allt, som vanligt.. torsdagen så gjorde vi inte så mkt, gick ner på stan o kollade läget o jag klippte håret :) så nu e de inte så slitet längre lr cp långt, men får ej upp allt i en toffs längre så de e lite jobbigt =/ kollade affärer o myste lite me pojken :) sen så lagad vi mat ihop o drack vin :) snackade o hade roligt ihop :)
fredagen så fick nicklas den iden om att få ihop lite folk o grilla, såå då blev de så men innan de så tog vi oss en tripp till IKEA, han ville handla en lampa så då blev de så.. och folk kom på kvällen o de spöregnade självklart så vi gjorde mat inne o drack vin o rökte vattenpipa :) hur underbart som helst o jag lär känna hans vänner oxå :)
igår drog vi till hans kusin o åt o drack ännu en dag vin :P o rökte vattenpipa :) o då så hade agnes de tråkigt så följde me o hon e sötaste någonsin typ!! liten typ punkbrud som pluggar juridik, som typ inte ser ut som punk längre :P bara söt :)
idag har jag tagit hand om en pojkvän som va bakis o myst me honom i sängen tills vi blev tvingade o gå upp för hans skulle på släktkalas.. så jag åkte då till sthlm, så hemma nu!!! de e min helg :) bara 3 dagar till sen e han ledig igen.. hatar dessa tåg!! längtar tills hans egna längehet!!! men oktober kommer nog snart :)
har ni någonsin känt att allt e så rätt att man typ vill spricka av lycka??! så känner jag just nu, känner mig inte hel utan honom nära mig o jag vill röra o pussa honom så fort jag ser honom, lr bara kolla på honom o njuta av att veta att han e min!! helt sjuk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: