dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hej!! jag e dum i huvudet!!

Kategori: den andra delen av mig

asså va ska man säga, utgång igår.. slutade me att jag drog sönder ett tak o kommer betala skadestånd!! jaaaa, jag e dum i huvudet!!! va annars ska man säga.. skäms så jävla mkt.. tur att nicklas kunde lugna ner mig efter, vevve gjorde ju inte de :P
men jag ska åka till uppsala idag när jag städat lite o bäddat om.. kommer tillbaka imorgon efter hans jobb..
juste jag e ännu mera dum me att lyckades sätta på en låt som bara påminner om calle, så nu lyssnar jag bara på musik som påminner om honom.. nej då jag saknar inte alls honom då ju, fy fan hur kan en människa va så här förvirrad? älskar verkligen calle men nej!!! de e över, men nästa gång jag ser honom  så e de väl inte de som varje gång, inte stark nog, saknar honom som  fan o saknar att inte snacka me honom  varje dag lr ha någon sorts kontakt me honom, veta om han mår bra lr om han lever.. nje usch.. ont i magen får jag nu oxå..
men samtidigt så vill jag ge nicklas denna chans me att se vart allt kan leda me honom, käns så jävla rätt när jag e me honom ju.. han e så rätt.. han gör mig så jävla glad o säker på allt.. säker på livet o på att jag vill va den e jag e.. han ger mig mera än va calle givit på väldigt länge, varför kan jag inte släppa honom?? jag försöker ju att välja lyckan här ju!! fan ta honom, fan ta dig calle!!! att du kom in i mitt liv, att du vänt de uppoch ner och förstört för mig att visa känslor lr tycka om någon annan.. fan ta dig!! jag tycker verkligen om nicklas ju!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: