dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

armband o grejer

Kategori: En del av mig

hejsan :) kom nyss hem, varit o lämnat pojken vid centralen så han kom hem till uppsala igen, han jobbar ju imorgon =/ lite tråkigt o sova ensam igen men så e de väl när man skaffar en pojke så långt bort.. och jaa, nu e de officielt, jag har pojkevän!! jag e kär o helt fullkomligt galen i Nicklas.. han gör mig glad!!! ♥
hade inte tänk o skriva så mkt, svintrött o vill läsa lite juuu...
sista jag fick av nicklas innan han gick på tåget va hans armband så jag kunde tänka på honom nu när vi inte träffas :) söt pojke.. som jag inte skulle tänka på honom lixom =/
nej tror de nu blir chips o cola o min bok :) ska ringa o säga god natt till nicklas innan kanske.. kan kärlek verkligen va så här underbart? visste fan inte de innan!! går runt o ler så fort jag ser lr hör honom lr tänker på honom.. detta e helt sjuk.. vill bosätta mig i uppsala nu bara för att slippa va ifrån honom jämt.. sara = kär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: