dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

äntligen :)

Kategori: En del av mig

åkte kryssning i torsdag - fredag, mådde skit hela fredagen, försöker fortfarande att typ fungera, alkohol vill man ju inte se lr ha igen lixom =/ såå blir nog o stanna hemma idag o sova o försöka hitta tillbaka till sitt liv igen :P funderar på att städa lite imorgon o bädda om, nicklas kommer senare på kvällen :) nya naglar på måndag + att nicklas e ute hos mig :) kan de blir bättre??! älskade pojke :)
men de bästa av allt e nog att jossan har kommit hem!!!!! hon ringde o väckte mig i morse så ska ringa upp när jag fungerar lite mera.. helt slut fortfarande, känner att jag inte har mkt ork kvar just nu =/ så mot sängen igen.. men kryssningen va så rolig iaf :) hände mkt skumma saker men de va de värt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: