dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vill köpa nya kläder, fan ta mitt begär!

Kategori: En del av mig

pojken ringde o väckte en nyss! usch.. sömn e någe man inte vet vad de e känns de som.. va hände lixom?! =/ har iaf för tredeje dagen i rad samma äckliga huvudvärk på samma plats som vägrar försvinna, trodde de va för jag sovit för lite men i natt har jag fått lite mera sömna iaf! pojken ringde för att säga att han snart skulle åka ut till mig o min ända komentar va då att de tar två timmar ut varför ringer han redan =P o han skulle ju fixa lite saker innan han kom ut så han e inte här innan 1 iaf =P så va ska jag gör tills dess? jo duscha såklart.. vi ska åka o köpa ny mobil till mig sen =) min e ju helt fuckt, så ikväll kommer jag ha en ännu värre mobil så jag verkligen inte svara på någe så vet ni varför! några har väl pojkens nr oxå =P lr vevve o ela =P
micke o linda e ute! så de ska bli fett me mys ikväll!! lite nervös e jag för att presentera pojken för familjen o tvärt om =/ har jag rätt att va nervös? =/ nej usch.. kommer bli alkohol o förhoppningsvis så håller sig jag o micke rätt normala =P meen vi ska inte hoppas på för mkt här tycker jag!
o igår gjorde jag de som jag lovat att inte göra i år.. jag klarade en månad.. jag träffade C.. vi fikade.. för en gångs skulle va vi nyktra ihop.. o kom fram till att vi ska ge allt en chans till, en chans till att vara vänner.. men de e denna spänning mellan oss som e skit jobbig, denna att om vi kollar varandra för länge i ögonen lr rör vid varandra för länge lr något så börjar vi kyssas.. så igår sa vi att vi får väl bara sluta me de helt enkelt.. han har ju tottie o jag har min pojke.. som inte riktigt e min pojke ännu men iaf =P men som sagt, jag måste få krama o puffa o hålla på mot honom.. de e C.. älskar att få kramar av honom, krypa in o känna att alla ordnar sig, hur kaos vi än e, hur mkt jag än vill slå ner honom så ordnar de sig alltid..
ja jag vet.. de låter hur fel som helst, o alla mina vänner hatar honom, jossan kommer väl ringa o skälla på mig senare ikväll, men tänk på att pojken e här då o mobilen e helt cp så jag kommer iaf inte vilja höra de då =P
nej men som han o jag sa så tiden visar om vi kommer klara av detta, för jag vill inte be honom dra, de e C.. orkar inte kaos bara.. han erkände att han har fått lite emra känslor för tottie oxå, även om de inte kan jämföras.. han sa att jag verkade tycka om pojken mkt oxå.. o han lovade att vi ska va vänner, inte "två timmar i månaden"-vänner =P så får väl se va som händer me de..
måste ringa empii, behöver nya naglar.. växer ju som fan känns de som.. nej nu ska jag väl upp o duscha.. pojken borde ha rört sig =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: