dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

va hände!?

Kategori: En del av mig

ja de undrar jag verkligen.. ela o vevve o pojken oxå!
somnade kanske halv 4 lr någe i natt, men vaknade typ 08.50 o kunde seriöst inte somna om hur mkt jag än försökte!!! så vid 10 tog jag mig upp för då va jag hungrig o ville ha frukost o sen gick jag ner o städade mitt rum!!! de e typ jätte fint nu!!! o har hängt in kläder i garderoberna =P o vikt o haft mig, ojoj.. va hände lixom?! o jag har tvättat tre maskiner idag oxå! så jag känner att jag har all rätt till att ta mig in till stora staden sthlm o festa lite ikväll =) har ju varit så duktig så då får man roa sig lite =)
skulle fota rummet o lägga ut om min kamera ville ha batterier =P jag känner mig otroligt cp duktig!
oj min mobil e helt cp jobbig, fick radera alla sms i inkorg idag för att ens kunna öppna ett sms, kom inte ens in i inkorgen, den ville inte alls!! den ger bara upp, tror inte de hjälpte när jag slängde den i marken i lördags =/ såå får bli en ny mobil på lördag lr fredag.. kanske kan lura pojken att köra mig på fredag eftermiddag/kväll =P beroe på om han kommer ut till stenhamra.. och träffar mina föräldrar.. o inte nog me de, micke o linda oxå för dem kommer ut imorgon :) meen de e lite läskigt att han ska få träffa dem.. =/ vi e ju som vi e ibland.. fråga bara ela.. o kim har träffat oss när vi va cp.. o C han vet allt om detta..
men mobilen e iaf helt cp! har tagit fram en väldigt gammal mobil här om denna skulle dö helt meen jag får ju inte ut simkortet så gör de någon skillnad?! =P
har oxå idag fixat me en tavla jag ska ha uppe :) en som man egentligen ska sätta in foton men genom att jag skulle flippa me att ha folk som stirrar på mig i mitt rum =P skulle fan aldrig kunna ha sex då ju! köpte tavlan för vääääldigt länge sedan, va meningen att de skulle va på mig o C i den men nu har jag utnyttjat den me att sätta in olika saker som ger mig minnen :) nya som gamla, men missade en sak som va viktigast så måste sätta om allting typ haha.. den ska jag oxå fota sen så får ni se va jag menar.. kommer sitta över datorn tror jag, o marilyn får sitta bredvid den till höger.. blir väl bra?! :)
min nya mobil??! troligen :) snygg den e!! älskar den redan =P
hippas vi på att jag älskar den i verkligheten oxå! nej måste sminka mig nu om jag ska hinna ju!!!!
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: