dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

när blev jag emo?!

Kategori: En del av mig

lördag.. the big day.. to day is the day.. känns de som iaf! men egentligen händer väl inge..
låg magsjuk i torsdags så låg hemma igår o spelade.. lyckades vända dyget helt fel o jag vet inte.. pojken tjatar på mig att åka till vevve.. bara för dem gjorde bus igår o vill ta de lungt idag.. jag som vill göra någe då?! =/ kommer aldrig orka bara sitta där ju! meeen ska iaf väl ta mig till ela snart, har ju nycklar så behöver ju inte vänta på henne direkt..
jag har gjort något mkt dumt.. ville inte ens gå in på hur dumt de e.. har redan ela på mig som e grymt besviken på mig för de.. kommer inte få en nådig ut skällning när jag träffar henne senare ikväll =/ men va hände me att följa sitt hjärta? bra eller dåligt? eller e de mitt hjärta som bara e dåligt? för jag orkar inte detta mera.. jag faller men de tar aldrig stopp nog för att få ur sig skiten, jag bara faller djupare ner i gropen o jag hittar inte upp o varje gång jag tror att jag gör de så händer något o jag faller djupare.. så efter 21 år, kan ju hoppas på dem första åren va bra iaf så ska vi säga runt 9-10 år iaf! så länge har jag fallit.. o nu vill jag upp, men jag hittar inte upp o jag vet inte hur man gör.. känns som man kämpar för inget.. varje gång de händer någe positivt så förstörs de..
just nu hoppas jag på skolan som börjar i mars ska va de som blir de jag längtat efter så länge.. men så trodde jag ju förra året me o de ser ju vi hur de gick me =/
gud va jag låter som ett emo!! va hände lixom? fan ta detta!!!
jag har lite för mkt tankar i huvudet just nu, o dem blev inte mindre igår.. inte alls..
meen jag komma ur detta, o då menar jag ordentligt..
har en besviken pojke på mig, säkert en besviken vevve o ebbe oxå.. =/ hur ska jag få alla glada igen?! att dyka upp?! att sluta tänka på mig själv igen? bli den jag hatar igen?
har ju exakt börjat äta igen o nu känns de onödigt igen.. meen de fixar sig! jag tror att allt fixar sig, de måste fixa sig.. jag måste fixa mig! jag ska bli den jag vill vara! va de o börja gymma då? =/ kanske ska höra me moa?! för jossan, du gymmar väl inte i sthlm?! =P
lr vevve? men tror hon gör de på jobbet... men annars så har jag ju iof stenhamra gymmet! kanske ska snacka me mor min o börja de me henne.. iaf en gång =P o se hur de går.. de e väl första steget, gym, plugg.. vänner såklart! pojke/pojkar.. sådant kommer efter allt detta.. han får faktiskt ta o vänta tills jag e lite klarar i huvudet.. just nu e de på högvarv igen o jag behöver skälla på en person.. meen jag ska inte göra de.. bli full istället?! =P jag e så dålig..
punkt slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: