dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

please kill me!

Kategori: En del av mig

jo jag vet!!! har haft för fullt upp me exakt allt annat än att skriva här!!
kan säga att de komemr bli ett år utan C!! han har hört av sig en gång sedan nyårafton, o då fick jag skulle mig själv när jag flippade ur o han undra vafan jag höll på me.. tror inte riktigt jag vågar ta mig till harrys på ett tag =/ känns som tottie kommer va fly förbannad på mig =/ om de ens kom fram till henne, även om de e rätt åt C så önskar jag att jag hade hållit käften =/ den kvällen va inte min kväll asså.. usch usch..
annars så har de hänt mkt men ändå inget på den senaste tiden..
på fredagen va jag faktiskt hemma medans folk drog till 360, hade faktiskt ingen ork lr lust alls.. så satt hemma o chatta me två olika kusiner faktiskt =P haha
o sen på lördagen så satt jag o tänkte på de fredde hade sagt, att han skulle åka iväg o såg lisses status o vips så hade man köpt biljett till örebro.. fy fan va roligt vi hade de! jag älskar örebro!! jag vill typ krypa in i ett hål där o inse att jag mår bra där.. som alltid när jag e dära.. älskar exakt allt me örebro! o får mig att hata ännu mera me sthlm! varför bosatte sig mamma o pappa sig hära? blir lite trött o sur.. så nu e jag ännu emra sugen på örebro universitet! ska söka massa nu efter sommaren va de ju tänkt! målet e ju iaf bort från sthlm! uppsala har otroligt härliga utbildningar ju =/ kalmar låter inte alls för dåligt asså! nej jag vet inte alls.. efter de tog jag mig iaf ut till åkersberga.. o kom hem därifrån i går.. de va skönt att slippa tänka ett litet tag där borta iaf! =)
o hahaha lilla fjollan alex skrev nyss på mig chat, hahaha "tänker ta bort dig från fb nu!" jag skratta så jävla mkt o svara de "okej. trodde du redan hade gjort de :)"
jag hatar att bråka ju o pallar inte men vafan, hur fjollig får man va?! om man vill ta bort någon ta bort den personen! älskar när jag får skratta så mkt på morgonen hahaha...

annars så ska ska jag ta en buss om en timma typ, iväg in mot stora staden sthlm o träffa mia =) d eva så grymt länge sedan!! mys på att träffa henne.. o efter de så ska jag iväg o träffa moa =) så de ska bli jävligt roligt o träffa dem båda.. undra om jag o moa kommer ta oss hem till dem lr stanna inne i staden.. hum =/ vette fan asså.. men annars så imorgon blir de empii o nya naglar.. jag gör mina kl. 16.00 o vevve kommer o gör sina kl. 18.00 tror jag de va =P haha empii vet hur hon ska lägga ihop folket =P tror d eva hemma hos henne oxå.. ska höra me henne senare.. då borde ju robban hämta leon..
o fredag så snackade henke om anchor... ebbe behövde de tyckte han.. får se om man orkar lr ens kan.. =/ mamma o pappa ska på begravning den dagen o vet inte om mor vill ha mig hemma på kvällen.. brukar inte bry mig så pass mkt men detta e ju en person jag oxå kände.. han va för ung för att dö.. de e inte okej.. jag orkar inte.. de blir för mkt känslor av att tänka på de.. o inte positiva känslor..
sen på lördag skulle vi nog till ela tror jag de va.. de va hon som bjöd in henke =P o då räknar hon väl me att jag kommer hahah.. va hos henne en snabbis i måndags, duschade o lite små saker som jag ändå har dära =P o fick mia nycklar hem till henne =) så nu jävlar så bor jag snart ännu mera där borta =P
oj märker att jag behövde väl skriva av mig lite =/ blir väl roligt om någon orkar läsa igenom allt detta skit =P
annars så har jag faktiskt sovit grymt dåligt.. vaknade av ett sms i natt, som jag aldrig annars vaknar av =/ o hade panik över att jag inte visste vart jag var!! kände inte ens igen mitt egna rum!! då e de något fel.. vette fan va som händer just nu asså men min kropp o hjärna e fan inte vänner.. går in i typ allt, har ont överallt, o mår inte alls speciellt bra i kroppen medans hjärnan hela tiden e slutkörd o ändå cp hyper o klarar inte av att ta de lungt en ända minut knappt.. den e i högvarv hela jävla tiden.. tänker på fel saker o jag pallar fan inte alls detta snart!! känns som de krockar snart o va händer då? ramla hjärnan ut? lr kommer jag krocka på riktigt me hela kroppen?! går ju redan nu in i typ allt.. o snacka kan jag inte riktigt, får inte fram orden =P o skriva hahaha de går ju som de går me de =P ni skulle bara veta hur mkt jag skrivit om =P
ända jag vet e att ela fångar mig om jag faller.. men ibland så tänker jag negativt om de me..
vill få ut alla mina känslor angående C bara så skulle de nog kännas bättre.. men orkar inte bråka längre..
aaaah.. knulla mig!! skit..

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Jag står där med Ela och fångar upp dig, de kan du lita på. :)

    2011-01-12 | 18:27:55
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: