dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

kan man slå ner sin egna hjärna?! =/

Kategori: En del av mig

har egentligen inte tid att skriva men dumma dumma dumma pojke!! han lyckas bara me olycka!!! de e inte okej ju!! tur fan att han e charmig..
juste åker kanske ut till åkersberga idag o helgen verkar va planerad så vette fan hur detta ska gå ihop asså =/ meeen aja, nej jag ska nu till empii o göra nya naglar =) sen skulle becka komma.. va fan inte igår.. mkt ångest för de.. fan inte riktigt en person jag vill umgås me längre.. men va gör man inte för vevve? för hon kommer efter de o jag kände att man borde väl stanna o va lite social iaf =) de va ju planerat så innan någon försöker få ut mig till åkerberga..
har små ångest för harrys verkligen!!! lr inte ens små... mkt.. fan.. fan.. meeen måste väl ta de steget någon dag iaf!
neej jag måste upp o fixa mig om jag ska me bussen!! hörs sen.. <3
Astrolites - Ring Of Fire

Kommentarer


Kommentera inlägget här: