dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag vill inte, vill inte, vill inte neeej!!

Kategori: En del av mig

god morgon alla mina vänner...
jaa idag e de faktiska så att jag va uppe innan kl. 7 på morgonen.. ska jobba för första gången i år.. kolla jag kan va duktig oxå!! kanske man slipper blir utskälld av pappa iaf på en vecka!? de va fan inte nådigt i söndags.. fan, va jag då önskade att jag inte hade åkt hem! hur skoj e de o komma hem o bara få skit!? jävla fittgubbe!! måste man seriöst va trevlig mot honom?!
aja, helgen spenderades i rågsved.. lr iaf sovandes dära.. annars så lyckades man ta sig ut till åkersberga på torsdagen, mysa dära o sen mot rågsved o sen blidde de harrys som vanligt.. lyckades faktiskt slippa alla Cs vänner för en gångs skull.. blir lite cp när jag ser dem tydligen, o tydligen har massa folk koll på mig där =/ usch va jag ogillar.. anchor nästa gång?! =/
pojken fick ett slag i magen började spotta blod igen så jag tog me honom till rågsved o sen blev de efterfest me skumma människor o vevve o jacke :) sen när vi vaknade drog jag o pojken på systemet o senare på kvällen blev de hem till ela.. de va mys o hur trevligt som helst tills vevve o ebbe började bråka lite =P jag lägger mig som vanligt inte i, meeeeen ebbe e väl vuxen nog att bestämma själv!? =P
sen började jag o pojken bråka.. fy fan va sur han va på mig! tur som fan att de e lätt o få honom glad igen! jag va väl rätt piss jag me.. e lite smått arg nu oxå.. men hur ska detta gå?! om vi bråkar så pass mkt nu, hur bråkar vi senare då?! kommer detta funka då? =/ jo ibland så tänker jag oxå på framtiden.. o han e en sådan person som jag inte e, han kan säga typ allt till alla, medans jag vill hålla käften.. vi bråkar, de e vårat bråk.. måste folk se lr höra de?! =P ja jag vet.. men kan man ändra på den man e?! lr e de seriöst jag som kaosar till de me exakt allt?! han tycker ju om mig..
meeeen de som stör mig just nu.. som troligen har påverkat min sömn för pojken har jag iaf inte drömt om =P
e att han ringde igår o sa att nu så har han o alex sagt upp kontakten.. jag blev glad.. även om jag vet att man inte ska lita på de så gjorde jag de.. jag har sagt upp kontakten me C o de håller jag på.. meen typ nästa gång han ringde så ska han träffa henne på torsdag.. men de kanske han inte orkar säger han, men de kommer han iaf att göra.. o hon förstör honom igen.. o vem får ta hand om skiten?! låter jag som en bitterfitta nu?! men de e så störande att han inte lyckas hålla de han säger iaf typ en halv dag! jag skulle åka på sådan skit om jag gjorde detta me C, o då skulle han va fly förbannad men jag ska acceptera de? så jag accepterar de o orkar inte bry mig, ville bara få ur mig de..
nej nu ska jag typ hitta lite kläder o komma iväg till jobbet..ha gummistövlar idag?! de e ju kallt och blött =/ hum hum..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: