dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

årets första!

Kategori: En del av mig

detta e årets första inlägg!!! och jag mår så jävla äckligt bra!!! utom min huvudvärk men vafan den kommer jag ju aldrig ifrån!!
annars e detta mitt år!! o speciellt utan C!!!! no fucking hell no more!! lät väl bättre i mitt huvud de där än när jag skrev de =/
har varit jul, o de va mys!!! me mina kusiner o kusinbarn o den vanliga familjen o morbror o moster =) o sen lyckades smuts locka mig till harrys =P men men va ska man säga om de lixom?! fick spännande saker.. massa roliga böcker iaf!! ska väl börja läsa lite oxå?! =/ men men
underbart me att se mitt skrev oxå va ;) men orka bry sig när de e troser o strumpbyxor i vägen =P
sen va de kryssning!! jo va ska man säga om den!! svart o underbar.. de jag komemr ihåg e fan jääävligt nice!!! fått reda på massa nytt efter, hela tiden.. dumma saker jag gjort o dumma saker jag ångrar som fan!!! =/ förlåt alla!!! skäms som in i helvete!!
o fått nya vänner har jag oxå =) några hoppas jag stannar väldigt länge!
gjorde massa bus o tallin e de inte mkt minne av.. bara att jag mådde skit o brottades me kim i snön =P hahaha men de e okej!! =) o annars va de alkohol typ hela tiden!! mys me de oxå!!
sedan va de typ mys me ela i hennes nya lägenhet!! fy satan va grejer hon hade o de hamnade exakt överallt!!! men de e okej för hon hade snälla vänner som lyfte upp allt medans jag satt o kollade på =P min kropp skulle fan aldrig orkat de ju.. men de e okej tror jag.. ela tvingade mig att inte bära någe så vafan ska man tjafsa emot de?! meen vafan.. nötter va iaf grymt trevlig =) även om han va rädd för mig från början men vem kan klandra honom.. kommer jag cp hyper o glad lixom =P
sen blev de nyår o jag o ela gjorde i ordning oss o sen träffa vi vevve o sen åt vi middag hos sofia o sen drog vi vidare till ebbe o de va otroligt trevligt o fullt me överraskningar... dem e både bra o dåliga! men man kan inte klaga på hur detta år har börjat iaf o inte på slutet på förra året heller för den delen!! massa mys överallt o de e de jag vill ha!! =) känner att jag inte orkar gå in på detaljer någonstans o dem som behöver veta dem vet dem!! så de så! ååååh!!!! STENHAMRA!!!!
nej nu hade jag väl tänkt att ta mig upp o färga håret =P de mest nyttiga jag gjort idag i så fall =P ska försöka få tag på jossi o se om hon vill träffas imorgon oxå =) men håret först tror jag =P juste sömnen e helt jävla skadad!! vette fan va detta ska leda till men kan ju hoppas på någe bra men vet fan inte =/ jag o min kaoser =P men nu så orkar jag inte så då ler vi o skiter i att tänka =) låter som en underbar ide o sen så e allt bra o jag e cp glad o alskar allt o alla just nu så puss på alla!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: