dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

varje söndag har jag Raketraili i huvudet =P

Kategori: En del av mig

för trött för att göra värsta inlägget!! men har varit en bra helg :) vart lite små saker man kunde varit utan men jag får väl skylla mig själv mera.. nu ska man typ göra lite små saker o sen hade jag tänkt att sova för man ska ju upp o jobba imorgon.. inte alls på humör för de just nu men får ju träffa underbara empii igen så de e iaf roligt :)
måste verkligen beställa ny tid för mina naglar =/ ska snacka me henne imorgon.. juste måste verkligen ringa komvux imorgon!! tror ni jag komemr ihåg de om jag skriver upp numret? hum hum..
stenhamra o harrys har denna helg bestått av o de e så de ska va o då jag e som nöjdast! :) men saknade lite folk i lördags o såg lite för mkt av annat folk.. orka att tottie e så jävla söt o snäll fortfarande.. orka att lilla herr C e en idiot ännu.. men aja, han e på jobbet imorgon tror jag så då kan man iaf snacka me honom utan att de blir ett stort äckligt bråk =/ de e nog de värsta när han e hemma..
mys me jossan va underbart <3 borde ringa moa men mina pengar tog ju slut igår =/ förbannade smuts.. hatar att han inte har comviq..
Söndag söndag jävla skit, fem dagar kvar till SPRIT!!
älskar Raketraili!
nej nu fixa inför imorgon.. hoppas ni haft en lika bra helg som jag!! :) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: