dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

sådant jag funderar på

Kategori: En del av mig

sitter o funderar på va folk säger o tycker om mig.. asså säger saker till mig..
varför e de så att folk inte tror mig?! hur mycket o hur ofta måste jag säga någe för att någon ska tro mig.. mitt största problem just nu e att jag har ont i halsen o vet inte riktigt hur helgen kommer bli.. lr jo jag har en aning om hur den kommer bli o hur de kommer bli i huvudtaget o de e väl så de får bli.. finns inte så mkt jag kan göra åt de direkt..
för mig e de lätt o va iskall o känslokall för jag e van me att vara de, jag har varit de sedan jag va 15 ungefär lr längre.. men de e bara de jag visar för alla andra.. folk som känner mig ordentligt vet exakt hur känslig jag e.. jag gråter egentligen för allt o inget o e ofta hur ledsen som helt o ger upp o gråter o sen tar nya tag igen.. arg e jag inte ofta egentligen men de blir så mot folk för jag inte vill visa dem att jag e ledsen egentligen.. jag ser det som en svaghet att gråta inför andra människor, jag hatar att göra de o gör de inte ofta om de inte spricker.. när jag väl e på mitt rum, min ända trygghet o punk så försvinner alla murar o här e jag exakt den jag egentligen e.. så nu e detta avslöjat oxå.. utnyttja de om ni vill, de finns inte så mkt annat jag kan göra åt de direkt.. för de e ju ingen som tror på att jag mår bra.. o ja jag vet att de e jag som sätter upp o säger att jag e känslokall men de e för att jag får höra de hela tiden o då så blir de bara värre hela tiden.. va jag tycker e att jag visar mera kärlek till mina vänner nu än förut..
mitt största problem e att jag inte litar på människor, o speciellt inte killar.. blivit sårad av för många killar verkligen.. o kompisar oxå för den delen.. o nej man kan inte skylla bara på mig, även om de e eran första tanke.. jag faller ju bara för kaos hela jävla tiden, både killar o vänner.. vi ska inte ens gå in på alla kaos killar jag haft runt mig men den ända som gjort så pass mkt intryck e C o oftast e jag inte glad för de.. han e min kaos pojke.. sen undrar folk varför jag e kall o trycker bort dem.. jag gör aldrig det med flit o hur mkt jag än försöker förklara de så lyssnar ingen.. känslor e inte min grej.. nu gråter jag oxå, kolla jag e inte kall..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: