dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

usch på feber

Kategori: En del av mig

har så mkt jag vill skriva men pallar verkligen inte.. kan säga att jag inte orkar detta igen iaf.. jossan jag kommer till dig snart o åker aldrig hem igen.. lovar.. men idag så åker jag här ifrån iaf!!
ska mysa me linda hela kvällen, helt själv för micke hade annat o göra.. så sara o linda mys :) de va riktigt länge sedan vi hade de :)
men jag kan säga att jag tror att jag har feber o mår typ skit! typ illa mående o varm o kall o nej jag vet inte.. usch.. men jag kan verkligen inte sitta här hemma idag. de funkar inte så..
tycker synd om linda som får ta mig ikväll.. känner igen sådan hära kväll hahaha men de va ett tag sedan.. jävla pingvinman..
o imorgon har jag mys me världens bästa moa!!! o hoppas på att jossan har tid för mig nästa helg!! vill ha dig hela helgen o du borde fatta varför ju!!! =P
nej nu ska jag typ klä på mig o åka..
ända jag säger e att blod e tjockare än vatten.. bra att jag har min brors hem ibland.. <3

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Det är bara att komma när du vill!! Nästa helg är jag bara din <3<3<3

    2011-02-19 | 23:34:44

Kommentera inlägget här: