dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

puss på människorna som bryr sig!!

Kategori: En del av mig

såååå äntligen har jag tagit tag i att göra om designen.. hatade den innan, men har den sprade om jag någonsin skulle tycka om den :P
såå de har jag väl kanske gjort högst en timma iaf, letat efter va jag ville ha för bild längst bak, lr va man ska säga.. inte lätt o till slut hittade jag någon o jag tycker allting bara skriker att de e sååå jag!!! :)
lr tycker någon att denna hära sög ännu mera?! =/
men men.. annars så kom en karl o gjorde min dag underbar, mitt i allt de sjuka, lr flera faktiskt =P haha o flera kvinnor oxå för den delen haha.. tycker om att folk bryr sig när man mår dåligt :) då mår man lite bättre ju!! nej nu blir de film tror jag :)

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Tycker denna design vart väldigt snygg! :)

    Kram

    2011-02-23 | 07:27:07
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/
  • Sara säger:

    taaaack!!! kände att detta e mera mig!! :) lite för mkt vitt kanske men den e fin för de :)

    2011-02-23 | 10:44:31
    Bloggadress: http://ettlivtack.blogg.se/

Kommentera inlägget här: