dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

otroligt skum natt asså =/

Kategori: En del av mig

måste berätta om min natt!!! efter verkligen tvingat mig själv att sluta kolla på tv så lyckades jag iaf somna igår vid typ 11.. kände att de va bättre sent än aldrig iaf lixom.. meen tror ni inte att jag vaknade kl. 2.20 o va törstig o insåg att om jag går upp o hämtar vatten då så kommer jag fan aldrig somna om =/ såå cola fick de bli o de fick jag ont i bröstet av så jag ska nog sluta dricka cola =/
men iaf då låg jag vaken iaf en timma o försökte somna om.. lr just när jag vaknade så drömde jag en jätte skum dröm, om typ min drömlägenhet.. lr ja asså en liten drömlägenhet :D lika stor garderob som sovrum iaf :) o jag skulle inte ha mindre sovrum än jag har nu, o lika stort kök typ o badrum o sen stoort vardagsrum :)
men de skumma e att jag drömde om en karl, o jag kan säga vafan han hade på sig, converse, rutiga strumpor :D o svarta jeans, färglada kalsonger, o en bandtröja o frisyren vet jag exakt oxå, svart lite längre meen jag har ingen aning om hur ansiktet ser ut =/ asså nej de går inte.. o han bara fanns där o va skum..
men iaf efter typ närmare två timmar när jag väl halvsov igen så drömde jag nog de skummaste jag någonsin har drömt.. o den började me ela o sivan, o typ en liten mulatpojke som ela va kär i haha.. sen så försvann de iaf o sen blev de beverly hills, den gamla versionen =P o brandon fick va me länge i drömmen o massa från den serien o sen va C lillebror, Rasmus me i drömmen o sen så Sonic, den blåa lilla igelkotten =P o sen ett rymdskepp.. jo detta e helt och hålet min egna hjärna.. jag tor den total krocka i natt!!
o de ser fortfarande ut som jag blöder när jag duschar av denna nya röda hårfärg jag satte in i lördags =/ hum undra när de ska sluta!? =/
men nu så e de iaf inte lika platt som de va förut o de e lite skönt :)
nej ska ju iväg o jobba idag, o inte på mitt dagis utan de andra som jag oxå vikar på.. har ingen lust, har inte varit där sedan mars förra året =/ känner ingen knappt o inga barn iaf! även om dem alltid e snäll som fan o empii skulle jobba där idag oxå, men på den andra småbarnsavdelningen..
nej usch ska försöka få ihop mig själv o se hur man man mår o ser ut, ungefär som man sovit 3-4 timmar inatt =/ inte okej o inte vackert.. nej usch puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: