dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ny dag, nya möjligheter

Kategori: En del av mig

känner att jag behöver förklara mig lite, lr iaf få ut känslorna som jag sitter inne me.. även om ingen tror mig säkert så e de så här..
både igår o idag känner jag mig stark, starkare än jag gjort på väldigt länge..
må hända att jag flippade ur i tisdags kväll men för varje flipp blir man starkare o de e de jag e.. orkar bara inte riktigt med att folk ska ringa o jag måste förklara ännu en gång hur jag mår..
att de tog slut visste jag ju redan att de skulle göra, varit säker på de i över en vecka men sedan ville hjärtat inte de för jag tyckte tydligen om honom.. lr jo de e klart att jag fortfarande gör de.. så de e inte de som gjorde mig så förbannat ledsen o svag.. just då.. de va att jag kände mig så utnyttjad o trampad på, att jag skulle lyssnat på mig själv, känslor o kärlek e dumt o fel.. varför lär jag mig inte de?
jag har bara pratat i telefon me mamma under dessa dagar, o de e för hon undrat va jag vill ha till middag.. annars så har jag knappt haft mobilen med mig, den har iaf inge ljud på så de gör ingen skillnad knappt..
där emot vände jag mig till den ända personen som faktiskt klarat av mig, o han sa väldigt mkt o vettiga saker o de e fan sjuk hur en person kan känna en så väl o säga så dumma saker o skratta så mkt åt en o ändå så vet man att de ändå blir bra till slut, bara man tror de.. sen får folk undra hur mkt dem vill över att vi e vänner men här har ni ett skäl till varför vi e de, han får mig lika ofta glad o lycklig som han får mig vilja döda någon..
men emh de va jag o känslor, sådan jag aldrig vill veta av igen just nu för varje gång jag försökt så har de slutat fel, o jag orkar inte mera fel så igen e jag anti detta skit o så kommer de vara tills jag typ inte pallar mera.. de ända som räknas e att jag älskar mina vänner o dem få stå ut me mkt skit från mig känns de som men ibland e de så.. dem som läser detta o känner sig utpekade, förlåt..
så jag lovar att nu e jag den personen som vevve lärde känna haha så mkt fick han mig att må bra av bara några sms.. men kunde lika bra blivit åt andra hållet =/ tur att vi tydligen förlåter varandra för allt.. vänskap e fan inte alltid lätt heller jämt.. nej nu ska jag väl börja bli social igen o ringa mina vänner o säga att jag lever o att jag mår bra.. för de tror typ ingen.. ofta jag skulle ta självmord, för de första e jag för feg för det o för det andra så har jag saker o leva för, börjar ju plugga snart :)
juste ska träffa favorit moa på lördag o mysa, hon e gräsänka o jag saknar henne, okej de låter fel men de va jag som frågade om helgen inte hon bara för hon va gräsänka =P haha hon e ju de ibland, förbannade sjömän asså.. tur fan att de e otroligt sexigt =P o vi umgås faktiskt när jocke e hemma oxå =P har lovat att umgås me linda snart oxå, vi ska gå på bio o mysa.. fy fan va jag saknar vår o sommar nu asså.. även om jag inte gör de, för jag vill inte springa runt i bikini asså =/ kanske kan få mamma att vilja åka iväg me mig igen, typ bästa semestern ever.. oj va fjortis de lät.. nej nu tänkte jag väl ta mig mot duschen o kanske tvätta lite mera.. funtar på att åka mot ela ikväll oxå.. men vet inte om jag orkar tjatet.. hon o jag tycker o tänker lite olika just nu.. men men
puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: