dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

New York New York

Kategori: En del av mig

kom på tänka på låten New York New York av Frank Sinatra..
de gav mig väldigt mkt minnen av Thomas.. haha vette fan hur jag fick ihop de riktigt.. men min hjärna gör ju som den vill ju.. men de e minnen från den kvällen som vi va ute me Victoria, elas ex nicklas kusin =P haha om ingen hade fattat de.. finns bilder från den kvällen någonstans på här på bloggen =P den kvällen va lite speciell o väldigt väldigt rolig iaf =)
fan va jag fick thomas sug då men han har ju vädligt mkt valt nicklas så mig vill han väl inte veta av.. =/ men men så kan de gå ibland..
annars så va jag o vevve o ela på harrys i fredags me vevevs halv syskon :) de va en trevlig kväll, för första gången på väldigt länge så fick man umgås me daniel oxå.. han va väldigt trevlig men vi hade lite olika åsikter om väldigt mkt.. orka att han inte tar hänsyn till vissa saker men jag va väl kanske inte världsbäst.. han fick höra mera än han borde, skönt att prata ut me honom iaf.. :)
sen kom henke o hämtade mig..
sen på lördagen så lyckades jag, ela, vevve o henke ta oss till meduza.. bara jag o vevve som drack, men blev typ 3 öl var.. sen drog jag o henke hem o han körde ut till honom mitt i natten så sov vi där o snacka o hade de trevligt..
juste, haha träffade rasken hemma hos vevve i lördags som vi lärde känna samma kväll som jag new york new york =P haha.. blev tvingad.. kanske e därför jag tänkter på thomas =/ han e otroligt trevlig o snäll iaf :)
skulle träffats jossan imorse men mådde fan inte bra o feber hade jag då oxå.. men nu börjar de fixa sig.. bara liute halv dålig men feber borta iaf... så lovat o jobba imorgon, har jobbat när jag mått värre..
nej nu ska jag typ göra någe viktigt.. typ tvätta o va duktig.. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: