dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

na na na na na

Kategori: En del av mig

har jag slutat? o har jag börjat? de e typ dessa frågor som finns i mitt huvud just nu! o vette fan asså.. vill så mkt o gärna men ändå inte.. aja, helgen va bra iaf.. pojken va ute hos mig i fredags o träffa hela min familj, de gick bra tyckte jag, han kommer ut idag oxå.. om han har fått någon sömn.. själv så har man normal tidrytm igen, fan jobbat sedan i tisdags o imorgon oxå så alltså 4 dagar denna vecka.. ojoj.. o jag inte blivit sjuk än heller :O va e de för fel på min kropp?! =P nej men de e nice.. men helgen va de.. de gick bra när pojken va här ute iaf.. o lördagen blidde de harrys, jag blev lite för onykter så.. ja va ska man säga.. men runt 1-2 på natten så kom jag på den genialiska idéen om att fråga pojken om vi va tillsammans lr inte så då kom vi fram till att vi va de så jaa, jag har pojkvän.. ojoj.. de va fan inte igår lixom.. så de varit en bra helg..
senaste va ju lilla herr C.. o de e över två år sedan iaf!!
såg någe på facebook om att ela mår dåligt, ofta hon inte ringer!!! senast hon gjorde så här så blidde de inte bra o slutade fan inte bra.. =/ nej måste klä på mig nu om jag ska komma iväg till jobbet för jag börjar om en timma =/ fan inte okej o börja så tidigt asså, andra personalen på hela förskolan, o skalman e min avdelning idag o vi (alltså jag o barnen) ska gå över vid 8 rycket så de ska nog funka, empii sa att jag o leon skulle komma samma tid idag så får se hur glader han e =/ undra vem av dem som lämnar oxå.. igår hämtade ju båda två lillkillen.. robban va ledig..
nej usch va de klä på sig?!
fan ta dig ela.. hör av dig!!!!!!
skriver väl en annan dag när jag har mera tid o ork..
ryggen gör ont o huvudet gör ont men ska inte klaga för pojken komemr idag.. fan ta att jag har pojkvän, de e fel, inte de jag räknat me för i år riktigt.. =/ puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: