dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

It's my life

Kategori: En del av mig

It's now or never
But I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive (It's my life)
älskar att vakan upp me låtar i huvudet =P
annars så sitter jag o typ funderar på hur in i helvete jag ska ta mig utifrån stenhamra =/ tur så e de först till ekerö bara o sen vidare..
men en sak i taget, har hittat ett par byxor jag måste köpa idag!!! kommer inte ihåg om de va gina eller om de va bikbok men jag ska iaf ha dem!!! ska.. dem va så äckligt snygga att jag typ dör!
har redan sett en tjej utifrån ön som haft problem me bussarna, kört i diket som vanligt.. underbart.. tur e att flera går nu på morgonen så någon borde man ju kunna ta iaf! orkar bara inte 336 igen o tralla, ska ju inte jobba som tur e.. ska ju bara hem till empii o göra nya naglar :) vette fan färg ännu =/ som vanligt.. men den har växt som fan iaf! emh insåg att mitt inlägg igår innan jag gick o la mig sårade, jag ber om ursäkt.. tycker om dig.. men sluta bråka me mig!!!
usch, nyvaken inte ringa o prata då.. när ska folk lära sig de?!
tydligen kommer men ingen vart idag!! men jag ska komma iväg, ska ha dessa byxor!! fan vi ekeröor kommer alltid iväg även om de verkar omöjligt.. mina bussar går fortfarande såg jag oxå på sl.. så de fixar sig.. bara man komemr till bromma fixar de sig alltid!!! nej nu ska jag fixa mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: