dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idiot

Kategori: En del av mig

åååååh va jag älskar mitt liv.. lr jo de gör jag väl men inte detta förbannade bråk!! o de kommer helt från fel håll oxå!! helt fel person som bråkar hela jävla tiden!!! jag pallar inte.. får man ge upp de redan? för detta e fan inte okej!!!! inte alls.. jag e trött redan, trött o de som fanns finns typ inte längre..
tror fan inte du e värd de.. senast jag bråkade så här me någon va me pingvinmannen o då va de bara roligt o bråka, för han kom aldrig åt mina känslor men du din jävel kommer åt dem även fast du inte tror de.. så nej.. tror inte de e värt att bråka för någe som du inte tror på, någe som du inte vågar chansa på om de kommer se ut så här hela tiden.. vaddå så här? två fucking jävla fittmånader.. de e inget, du tror att jag inte e känslokall som jag säger att jag kan va, nu kommer du få se de, för nej jag pallar inte..
de ända jag ville va att faktiskt gå vidare o tycka om dig men nej de går tydligen inte får vi bara bråkar, o du va den första men nej.. kärlek e fel, när lär jag mig?! aldrig verkar de som.. mår dåligt, vill inte alls.. hatar detta... får man gråta? men nej de vill jag inte heller..
tur fan att de e fredag imorgon o tur att jag ska upp imorgon o måste få sömn annars vet jag inte riktigt va som skulle hända o hur de skulle se ut.. jag bara önskar att någon kunde säga till mig att de va värt allt bråk.. orkar inte va osäker mera..
nej nu går jag o lägger mig o ser om man kommer upp imorgon o faktiskt har ork me mera bråk.. bad honom att inte höra av sig för ens imorgon o jag tänkte fan inte höra av mig.. såååå nu får vi se.. va har jag för relations status tror du?!
jag har väl pojkvän men känner mig som singel o tror att de e de som jag kommer bli inom ett dygn!! underbart!!
annars har veckan varit bra, han har bara bråkat me mig i 6 dagar nu.. men jobbat lite o sen tagit igen mig typ.. haft mera kontakt me folk jag tycker om oxå :) så de e bra iaf!! undrar bara va som hänt me mia?! hon e så off o jag fattar inget alls.. försöker men men.. o kim e som han e ju.. fattar inte va som hände där heller..

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: