dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

finns mer än 10 orsaker att hata dig

Kategori: En del av mig

ännu en morgon vaknar jag upp o tänker på dig!! hatar att tänka på dig!! speciellt hatar jag verkligen att vakna o tänka på dig, de funkar iaf när jag e sur på dig o vaknar av att jag typ vill slå dig, men inte när jag vaknar o känner så här.. men de värsta måste va när jag vaknar o gråter för jag har drömt någe cp om dig.. fy fan va jag hatar dig!!
du kom in i mitt liv o sen så vägrar du att försvinna där ifrån..
men de e måndag, o man har aldrig lust me någe på måndagar.. lr inte jag iaf, har verkligen ingen lust o åka till jobbet iaf!! vill bara ligga hemma o sova ut men de får man ju inte.. såå då så ska man väl klä på sig o komma iväg.. jobbar ju till halv 5 idag igen.. gör de fan hela jävla tiden, aldrig sovmorgon o aldrig sluta tidigt.. jovisst blir härliga pengar i mars men vafan.. min rygg e redan helt jävla cp o blir inte bättre direkt..
längtar efter o va ledig på onsdag!! har oxå varit duktig o tagit o skrivit ner nr till komvux så nu ska jag bara komma ihåg o ringa på min rast!
nej usch nu måste jag fixa kläder som jag ska ha på mig idag.. vill krypa ner i sängen!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: