dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

dude i totally miss you, i really fucking miss you

Kategori: En del av mig

idag så tänker min hjärna på exakt allt som den inte borde tänka på.. himmel, jord, upp och ner, höger eller vänster, döden lr livet och vänskap etc.
måste säga att idag mår jag mkt bättre iaf :) så en till dag me att läsa, spela wii o kolla film e de som kommer hända idag! lr nu lyssnar jag t.o.m på musik..
vill verkligen ha en räddare som komemr säger att allt ordnar upp sig, nej tänkte kolla lite högskolor nu tror jag!
bästa:
vänskap - mina vänner är dem vackraste som finns! säger de inte ofta nog me jag verkligen älskar er!
helg - de e snart helg o den spenderas me jossan, va verkligen länge sen bara hon o jag umgicks!
hallonkräm - yes jag har nyss ätit hallonkräm. väldigt, väldigt gott :)
sämsta:
bråk - bråk o tjafs som känns så onödigt! älskar dig de vet du!! <3
mens - jag hatar mens o mensvärk!!! fuck off på de lixom!! operera bort de?! o aldrig få barn på köpet =/
håret - för att de fortfarande blodar när jag duchar!! trodde först att jag blödde näsblod men de va bara rödfärg! dumma hår..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: