dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Bebapeloba - Hela jävla dan

Kategori: En del av mig

kom nyss hem.. haft typ världens bästa o underbaraste helg verkligen!!
igår, lr ja de blir ju fredags för kl. e ju över 12.. då så pallade jag mig mot micke o linda.. men linda mötte upp mig i vällingby o sen så tog vi oss ut till jakan o kollade på gullivers resor :) den va väldigt rolig.. haha men sög verkligen i 3D så om ni ska se den så e de inte värt i 3D =/ men betalade ju inte som vanligt så va gör de för skillnad för oss? betalade inge den dagen förutom de jag handlade på systemet.. men de va inte gott så linda o micke o peter drack upp de haha tror jag drack ett halvt glas o sen så åkte pojkarna hem o sen fick jag sova äntligen.. va liiite smått febrig bara, men de e okej.. men izor va typ helt till sig, han vägrade att lämna mig på hela fredagskvällen, han brottade ner mig o sniffade fan överallt o va helt till sig.. o väckte mig me att trycka upp nosen i ansiktet på mig o har legat på mig halva dagen o nej jag vet inte.. hunden verkar tycka om mig ju.. han struntade fan i linda o ville bara va me mig o vi lekte o sprang o jag va rastlös o gömde mig bland stolar o nej man ska inte låta mig leka på en tom biosalong hahaha de slutade me att jag blev skickad till en stol =P men hade izze ju :) söt hund..
sen när jag vaknade så blev de massa film o mys me micke o linda, o jag fick ännu mera dumma mig saker haha me love it..
senare på kvällen drog jag mig till moa, fan i detta väder kändes de som att de tog en evighet men de gör ju inte de, typ 30 min från micke o linda ju.. vi gjorde sådant som tjejer gör, åt pizza o godis o snacka skit.. önskar lite att jag va i hennes liv asså.. inte okej.. har exakt allt som man kan önska sig ju.. älskar deras lägenhet!! men de som jag tycker e skönt me moa e att hon har så mkt åsikter om exakt allt o då kan man tänka bättre när hon kommer me åsikter om saker o ting, jo hon har ju sina om lilla herr C men de har hon haft i typ två år oxå o jag lyssnar ju o de hjälper som fan.. men just nu e han typ bäst o jag skulle inte överleva utan honom.. haha moa har fått nya ideer om att jag ska hitta en ny sjöman så tydligen ska hon tvinga jocke hitta en åt mig hahaha hon e ju för underbar asså...
sen pallade jag mig hem, hon ville att jag skulle stanna men ville bara hem till min underbara o sköna säng :) så nu sitter man här me ett glas saft o njuter av att va hemma.. o tror ni inte att jag hade glömt mina jävla nycklar lr? hahaha tur att pappa va vaken iaf..
juste träffade sötis anders på bussen.. hur fan lyckades han bli så mogen o snygg?? orka de lixom.. =/
juste!!!! lite sommarplaner blev bokade i fredags ;) haha nu jävlar ska de blir skoj!! tror vi pratade om ale oxå.. lr någon annan skojsig pojke haha man måste älska mickes vänner, fan roligaste som finns typ!!
Helgens bästa just nu e;
Thåström - för att jag får så otroligt underbara minnen :) o jag bara sitter o njuter av dem o drömmer mig bort...
mobilfri - inte orkat me den, vet ni hur skönt de e lr? fan skulle kunna skippa den för evigt typ, förlåt att jag missat dina samtal jos =/ ska försöka ringa imorgon!!!! <3
C - för att han lyssnar o älskar mig för den jag är....
Helgens sämsta e;
Mobil - den låter exakt hela tiden.. de e lixom folk som jag inte räknat me som ska höra av sig.. o tvärt om..
Nycklar - haha jag suger verkligen, har för många handväskor att hålla reda på tror jag.. =/ juste ska beställa en skit snygg till!! typ dog för den när jag såg den!!!
Säng - den e väldigt tom o ensam.. efter en natt me hund så e de tråkigt o sova själv =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: